سفر رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به مالزی

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای حضور در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر می نماید.

سفر رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فوتبال فدراسیون فوتبال در سفری راهی مالزی خواهد شد تا در جلسه کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور پیدا کند.

مرتضی محصص، درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید که خود را برای حضور در رقابت های زیر23 سال قرقیزستان آماده می نماید، گفت: از مربیان و سرمربیان لیگ رجحان که همگی دوستان خوب من محسوب می شوند درخواست دارم با توجه به مسائل فراوانی که بر سر راه تمرینات آماده سازی تیم خود دارند، با تیم ملی فوتبال امید همکاری لازم را داشته باشند. چرا که تیم ملی فوتبال امید آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان است و باید با یک نگاه و استراتژی ویژه برای موفقیت این تیم گام برداشت.

محصص اعلام کرد: استخوان بندی تیم ملی امید از تیم ملی جوانان تشکیل شده است، چرا که بازیکنان این تیم با توجه به تجربه حضور در جام جهانی و انجام تمرینات مختلف، می توانند در مسابقات زیر 23 سال آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشند. بر همین اساس از مربیان می خواهم که کمال همکاری را با این تیم داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 584

به "سفر رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید