سقوط 48 میلیارد دلاری ارزش دارایی های شرکت های نفتی آمریکا

به گزارش تور بالی اندونزی، 40 تولیدکننده نفت آمریکایی که سهامشان در بازار بورس مبادله می گردد، پس از سقوط قیمتهای نفت در سه ماهه نخست سال 2020 ارزش دارایی های خود را مجموعا 48 میلیارد دلار کاهش دادند.

سقوط 48 میلیارد دلاری ارزش دارایی های شرکت های نفتی آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، آنالیز اداره اطلاعات انرژی آمریکا از اظهارات مالی شرکت های نفتی نشان داد 40 شرکت نفتی سهامی عام در سه ماهه اول سال میلادی جاری مجموعا 6.1 میلیون بشکه در روز نفت و سایر مایعات را در آمریکا فراوری کردند که معادل 30 درصد از فراوری این کشور در مدت مذکور بود.

این شرکت ها شامل اکسیندنتال، آپاچ کورپوریشن، کونچو ریسورسز، کونوکو فیلیپس، EOG ریسورسز، ماراتون اویل کورپ، نوبل انرژی، پارسلی انرژی، وایتینگ پترولیوم کورپوریشن و شرکت استخراج نفت و گاز بودند.

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، این 40 شرکت که در حدود 30 درصد از فراوری مایعات نفتی آمریکا سهم داشتند، در سه ماهه نخست سال 2020 بزرگترین کاهش ارزش دارایی را حداقل از سال 2015 تا به امروز صورت دادند.

اگرچه شرکت ها مجبور نبودند ارزش دارایی های قطعی خود در سال 2020 را تا سرانجام سال تغییر دهند اما تغییرات انجام شده در سه ماهه اول به همراه پایین ماندن قابل توجه قیمت های نفت در سه ماهه دوم نسبت به سطح سال 2019 نشان می دهد که ارزش ذخایر قطعی فراوریکنندگان آمریکایی ممکن است همچنان کاهش پیدا کند.

ضرر مربوط به کاهش ارزش دارایی ها ممکن است در سه ماهه دوم افزایش پیدا کند. به عنوان نمونه شرکت اکسیدنتال پترولیوم ماه گذشته هشدار داد که به دلیل سقوط قیمت های نفت در اوایل سال جاری، انتظار دارد ارزش دارایی های نفت و گاز خود را در سه ماهه دوم را پس از محاسبه مالیات، حداکثر 9 میلیارد دلار کاهش دهد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، تحقیقات شرکت دیلویت نشان داده که ریزش قیمت نفت، کندی مالی و افت شدید تقاضا برای نفت در سه ماهه دوم ممکن است باعث گردد شرکت های حفاری نفت شیل آمریکا ارزش دارایی های خود را حداکثر 300 میلیارد دلار کاهش دهند و کاهش ارزش دارایی ها به میزان قابل توجهی در سه ماهه دوم اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1307

به "سقوط 48 میلیارد دلاری ارزش دارایی های شرکت های نفتی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط 48 میلیارد دلاری ارزش دارایی های شرکت های نفتی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید