عبور استقلال و تراکتورسازی از 20

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در تهران به مصاف هم می‌روند تا به نوعی یادآور خاطرات دیدارهای دو تیم فصل گذشته باشد. سرخابی‌های تهران و تبریز که در سالهای اخیر دیدارهایشان به مراتب حساس تر از قبل شده است، فصل گذشته هم درست در هفته سوم در تهران با یکدیگر دیدار کردند که نتیجه این بازی یک بر صفر به سود استقلال شد. حال دو تیم باید یکبار دیگر و به فاصله یکسال از هفته سوم این رقابتها در تهران با یکدیگر دیدار داشته باشند.

عبور استقلال و تراکتورسازی از 20

دو تیم استقلال و تراکتورسازی در ادوار گذشته لیگ برتر 20 بار با هم دیدار داشته اند که نتایج دیدارهای مستقیم دو تیم به خصوص در سالهای اخیر اغلب به سود سرخ پوشان تبریز بوده است. در همه دیدارهای گذشته دو تیم تراکتوری ها 8 بار پیروز شده اند و استقلالی ها تنها 5 بار موفق به شکست دادن حریف شده‌اند. 7 بار هم دیدارهای دو تیم به تساوی انجامیده است. در این 20 دیدار آبی های پایتخت 24 و سرخ های تبریز 27 بار موفق به گلزنی شده‌اند.

آخرین بازیکنی که در دیدار مستقیم دو تیم موفق به گلزنی شده سرور جباروف هافبک ازبکستانی آبی پوشان است که در هفته سوم فصل گذشته با یک ضربه از راه دور دروازه تراکتورسازی را باز کرد. همچنین آخرین دیدار دو تیم نیز با نتیجه مساوی بدون گل در تبریز به پایان رسید.

این دومین باری است که شفر با استقلال مقابل تراکتورسازی بازی می‌کند اما اولین حضور شفر روی نیمکت استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتورسازی است. شفر در تنها تجربه هدایت استقلال مقابل تراکتورسازی یک مساوی بدون گل به دست آورده و در صورت پیروزی آبی پوشان در این بازی اولین تجربه پیروزی شفر در این دیدار بزرگ خواهد بود.

در سوی دیگر میدان جان توشاک کهنه کار روی نیمکت تراکتورسازی نشسته که وی هنوز موفق به کسب پیروزی با این تیم نشده و در صورت پیروزی سرخ پوشان تبریز مقابل استقلال، نه تنها اولین پیروزی توشاک مقابل آبی پوشان خواهد بود بلکه اولین پیروزی وی در لیگ برتر ایران هم به دست آمده است.

بهترین پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال به دیداری که در تاریخ 94/2/20 در ورزشگاه آزادی برگزار شد باز می گردد. این دیدار در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر برگزار شد که تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 4 بر یک استقلال را شکست دهد.

بهترین پیروزی آبی پوشان برابر تراکتورسازی هم به تاریخ 80/9/2 و اولین دوره از برگزاری مسابقات لیگ برتر باز می گردد که در آن بازی تیم استقلال موفق شد با نتیجه 4 بر صفر تراکتورسازی را مغلوب کند. در آن دیدار فرزاد مجیدی، سیروس دین محمدی، یدالله اکبری و محمد نوازی برای آبی پوشان گلزنی کردند.

دو تیم استقلال و تراکتورسازی از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 20:30 روز جمعه 19 مرداد به مصاف هم خواهند رفت که این بیست و یکمین تقابل دو تیم در تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 15

به "عبور استقلال و تراکتورسازی از 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور استقلال و تراکتورسازی از 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید