علی چینی: شفر بر چه اساسی نیومایر و گرو را جذب کرد؟، نمی دانم چرا منصوریان اخراج شد اما از شفر حمایت می گردد!

به گزارش تور بالی اندونزی، علی چینی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وقتی علیرضا منصوریان در استقلال چند هفته نتیجه نگرفت وی را برکنار کردند، اما نمی دانم چرا باشگاه از وینفرد شفر حمایت می نماید.

علی چینی: شفر بر چه اساسی نیومایر و گرو را جذب کرد؟، نمی دانم چرا منصوریان اخراج شد اما از شفر حمایت می گردد!

علی چینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط بحرانی استقلال و انتقادهایی که از بازیکنان و کادر فنی این تیم اجرا شده است، گفت: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگویم که بازیکنان داخلی استقلال هیچ تقصیری ندارند و آنها نهایت کوشش خودشان را در زمین مسابقه به کار می گیرند. مسئله مهم کیفیت بازیکنان خارجی استقلال است. وقتی بازیکن خارجی به یک تیم ایرانی اضافه می گردد باید کیفیت فنی اش از بازیکنان داخلی بالاتر باشد، اما این موضوع را در استقلال نمی بینیم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم گفت: با اینکه طارق همام زیاد کوشش می نماید، ولی جانشین ایده آلی برای جپاروف نیست و در حد بازیکنان دیگر استقلال است. الحاجی گرو و مارکوس نیومایر هم بازیکنان ایده آلی نیستند که بخواهند گره گشا باشند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال بازیکنی مثل آذری خیلی بهتر و تأثیرگذارتر از دو بازیکن خارجی استقلال بود و خیلی خوب خودش را نشان داد. باید این موضوع هم آنالیز گردد که شفر بر چه اساسی گرو و نیومایر را جذب کرد و این بازیکنان چه فاکتورهایی دارند که سرمربی استقلال آنها را انتخاب کرد. من قصد توهین به بازیکنان خارجی استقلال را ندارم و فقط در مورد مسائل فنی صحبت می کنم. به هرحال شفر این نفرات را انتخاب کرد و باشگاه هم با آنها قرارداد بست.

سفر به تور چین را تجربه کنید.

چینی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با این شرایط شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا خیر؟، اظهار داشت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و زمان زیادی هم تا خاتمه لیگ باقی مانده است. استقلال می تواند به قهرمانی فکر می نماید، ولی این تیم احتیاج به شخم زدن دارد. در نیم فصل دوم باید چند بازیکن تأثیرگذار به استقلال اضافه شوند و این تیم در کنار فرشید اسماعیلی که واقعاً زحمت می کشد احتیاج به یک هافبک بازیساز هم دارد.

مربی پیشین استقلال راجع به اینکه آیا برکناری شفر می تواند تصمیم درستی از سوی مسئولان استقلال باشد، گفت: من در این زمینه تصمیم گیرنده نیستم، اما وضعیت استقلال بحرانی است و هیئت مدیره و مدیرعامل باید ورود نمایند و تصمیماتی بگیرند که شرایط تیم بهتر گردد. شما دیدید وقتی علیرضا منصوریان که نزد طرفداران استقلال بسیار محبوب بود، چند هفته نتیجه نگرفت، اخراج شد، اما نمی دانم چرا از شفر حمایت می گردد! این مسائل باید ریشه یابی گردد. من نمی گویم که الان باید شفر را اخراج نمایند، ولی به هرحال باید به این شرایط بحرانی استقلال رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 118

به "علی چینی: شفر بر چه اساسی نیومایر و گرو را جذب کرد؟، نمی دانم چرا منصوریان اخراج شد اما از شفر حمایت می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی چینی: شفر بر چه اساسی نیومایر و گرو را جذب کرد؟، نمی دانم چرا منصوریان اخراج شد اما از شفر حمایت می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید