لحظات اولیه انفجار در یکی از کلیساهای سریلانکا

به گزارش تور بالی اندونزی، ساعاتی پیش انفجار های همزمانی در سه کلیسا و هتل سری لانکا رخ داد که در این مطلب ویدئویی از لحظات اولیه انفجار در یکی از کلیسا ها را مشاهده می کنید.

لحظات اولیه انفجار در یکی از کلیساهای سریلانکا

به گزارش خبرنگار، منابع خبری از وقوع انفجار های همزمان در سه هتل و سه کلیسا در پایتخت و شهر های دیگر سریلانکا خبر دادند. در اثر این انفجار ها گفته می گردد تاکنون صد ها نفر کشته و زخمی شده اند. به گفته پلیس سری لانکا این انفجار ها در سه کلیسای این کشور در حالی رخ داد که تعدادی در داخل آن ها مشغول انجام مراسم عید پاک بودند.

منابع پزشکی سری لانکا اعلام نموده اند که در این انفجار ها تاکنون 160 تن کشته شده و بیش از 400 تن دیگر زخمی شده اند. بنا به اعلام رسانه های محلی سری لانکا احتمالا تعدادی از کشته شدگان، گردشگران خارجی بوده اند. بنا به این گزارش 35 خارجی در این انفجار ها جان خود را از دست داده اند. در یکی از ویدئو هایی که منتشر شده است لحظات اولیه پس از وقوع انفجار در یکی از کلیسا ها را نشان می دهد. این ویدئو نشان می دهد سقف کلیسا به شدت آسیب دیده و نیمکت های داخل کلیسا نیز دچار آسیب شده اند.

لازم به ذکر است؛ وقوع این انفجار های متعدد در حالی در سری لانکا خبرساز شده است که هنوز هیچ گروهی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است. این در حالی است که پلیس سری لانکا پیش از وقوع انفجا رها در خصوص احتمال انجام عملیات های انتحاری هشدار داده بود.

با تور سریلانکا همراه باشید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 201

به "لحظات اولیه انفجار در یکی از کلیساهای سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظات اولیه انفجار در یکی از کلیساهای سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید