محصولات جدید ایران خودرو سال 99 وارد بازار می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: ایران خودرو میخواهد در سال آینده 5 محصول جدید را وارد بازار کند. در این محصولات از پیشرانه های جدید مطابق با نقشه راه قوای محرکه و مطالعات امکان سنجی توسعه محصولات هیبریدی و برقی استفاده خواهد شد.

محصولات جدید ایران خودرو سال 99 وارد بازار می گردد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودروبانک؛ فرشاد مقیمی در این زمینه شرح داد: ایران خودرو میخواهد در حوزه موتور، گیربکس، خودروهای برقی و هیبریدی نقشه راه تهیه کند و طراحی پلتفرم اختصاصی ایران خودرو با پوشش حداکثری استانداردها و قوانین داخلی و بازارهای صادراتی در دستور کار است.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: در سال آینده 5 محصول جدید یعنی راناپلاس، سورن پلاس، سمند بهینه، دناپلاس اتوماتیک و 207 پانوراما وارد بازار خواهد شد و ایران خودرو میخواهد از بهمن ماه سال 99 تا بهمن ماه سال 1401 نیز چهار محصول دیگر یعنی مدل صندوقدار K132، کراس اوور K125، هاچ بک K121 و همچنین دنای برقی را راهی بازار کند.

مقیمی در مورد پلت فرم فراوریی ایران خودرو نیز بیان نمود: پلتفرم ایران خودرو ضمن دارا بودن قابلیت انطباق با قوای محرکه، عمق ساخت داخل بالایی داشته و کیفیت فراوری آن در سطح کلاس جهانی است و قابلیت پوشش سگمنت های مختلف خودرویی شامل سدان، وانت، هاچ بک و کراس اوور را خواهد داشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1000

به "محصولات جدید ایران خودرو سال 99 وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات جدید ایران خودرو سال 99 وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید