محمدرضا ساکت: شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم، برنامه های مختلفی برای تیم ملی در نظر گرفته گردیده است

به گزارش تور بالی اندونزی، محمدرضا ساکت اعتقاد دارد با پرورش بازیکنان جوان و نخبه کنار بازیکنان باتجربه، آینده فوتسال درخشان خواهد بود.

محمدرضا ساکت: شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم، برنامه های مختلفی برای تیم ملی در نظر گرفته گردیده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال در جمع بازیکنان این تیم گفت: شاهد تمرین بازیکنان با انگیزه و کوشش فراوان در اردو هستیم. استراتژی ای که تیم ملی فوتسال بزرگسالان در پیش گرفته خوشبختانه باعث می گردد تا آینده فوتسال درخشان باشد. حضور بازیکنان جوان و باانگیزه میان باتجربه ها باعث می گردد تا در آینده شاهد رشد بیش از پیش فوتسال باشیم.

وی در ادامه اضافه نمود: طبق اطلاعاتی که دارم و آن طور که شاهدیم بهترین های لیگ در این اردو حضور دارند. خوشبختانه شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم، نسل جدیدی که کنار بازیکنان باتجربه پرورش پیدا می نمایند و پشتوانه خوبی را برای فوتسال ایران رقم خواهند زد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه اعلام کرد: علی رغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد، برنامه های مختلفی برای تیم های ملی در نظر گرفته گردیده که نزدیک ترین آنها، تورنمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز است که با حضور تیم های ژاپن، اوکراین، بلاروس و ایران برگزار می گردد. برنامه تورنمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز اعلام شد

ساکت در سرانجام گفت: نگاه بلندمدتی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش فوتسال ایجاد گردیده و تعامل فنی خوبی بین محمد ناظم الشریعه و علی صانعی وجود داشته است و این اتفاق خوب باعث گردیده تا موفقیت را ببینیم و برای این موفقیت بدون شک فدراسیون فوتبال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 81

به "محمدرضا ساکت: شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم، برنامه های مختلفی برای تیم ملی در نظر گرفته گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا ساکت: شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم، برنامه های مختلفی برای تیم ملی در نظر گرفته گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید