مدیران حمایت لازم را از مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشند

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان گفت: از مدیران و مسئولان استانی تقاضا دارم حمایت لازم را از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند تا بتوانیم محتوا و ساختار این مرکز فرهنگی را آماده کنیم.

مدیران حمایت لازم را از مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشند

به گزارش خبرنگاران، حجت الله ناصرپور در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان با تبریک هفته دفاع مقدس به پیشکسوتان دفاع مقدس و قدردانی از همه دستگاه ها و مدیرانی که کمک کردند این همایش برگزار و از سیمای افلاک استان پخش شود، اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جست وجوگر پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان چشمه ساران حق و حقیقت و اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی ایران به منشأ خیزش ها و نهضت های انقلابی و انسان های آزادی خواه دنیا تبدیل شده است، افزود: امروز در دنیا کربلا بهتر شناخته شده و این را مدیون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم که انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته و الگوگیری شده از حماسه و قیام عاشورا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دو موضوع کلان را در سرلوحه کار خود دارد؛ یکی محتوا و یکی ساختار که در لرستان ما در حال ساخت ساختار معرف چهره تابناک استان یعنی باغ موزه دفاع مقدس هستیم و محتوای این ساختار نیز دانش نامه دفاع مقدس است که نقش استان در دوران دفاع مقدس در این دانش نامه بررسی می شود.

ناصرپور ادامه داد: از مدیران و مسئولان استانی تقاضا دارم حمایت لازم را از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند تا هم بتوانیم محتوا و هم ساختار این مرکز فرهنگی را آماده کنیم.

وی گفت: ما باید هفته دفاع مقدس را نسبت به بقیه مناسبت ها گرامی تر بدانیم؛ چراکه هفته دفاع مقدس تثبیت کننده انقلاب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 527

به "مدیران حمایت لازم را از مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران حمایت لازم را از مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید