مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق: محال است در هنگ کنگ بازی کنیم

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق گفت: محال است برای ملاقات با این تیم به هنگ کنگ سفر کنیم.

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق: محال است در هنگ کنگ بازی کنیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باسل کورکیس مدیر اجرایی تیم فوتبال عراق با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور هنگ کنگ گفت: ما در انتظار تصمیم AFC و فیفا به منظور تغییر محل برگزاری بازی عراق مقابل هنگ کنگ هستیم. بازی در این کشور برای ما محال است چرا که هنگ کنگ هم در ساحل جنوبی چین قرار گرفته و مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده حتی منجر به فوت بعضی از شهروندان هنگ کنگ شده است. تعدادی از بازیکنان ما و لژیونر های فوتبال عراق در کانادا، سوئد یا پرتغال بازی می نمایند و قطعا باشگاه های این بازیکنان هم به آن ها اجازه نخواهند داد که به هنگ کنگ سفر نمایند و این سفر می تواند منجر به انتقال ویروس گردد.

کورکیس اضافه نمود: قوانین کنفدراسیون و فیفا در این خصوص واضح و صریح است. سلامت تمامی عوامل فوتبال در این موضوع اهمیت زیادی دارد و نمی گردد این مسئله را ساده نگاه کرد. ما در انتظار اتخاذ تصمیم رسمی و نهایی در این خصوص برای معین شدن محل انجام بازی هستیم.

در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران 7 فروردین میزبان هنگ کنگ خواهد بود و عراق روز 12 فروردین طبق برنامه باید در خاک این کشور به میدان برود که شرایط برگزاری این بازی هنوز معین نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 813

به "مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق: محال است در هنگ کنگ بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق: محال است در هنگ کنگ بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید