مربی تراکتور: هدف ما نایب قهرمانی با حداکثر امتیاز است

به گزارش تور بالی اندونزی، مربی تیم فوتبال تراکتور هدف این باشگاه را کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر مطرح کرد.

مربی تراکتور: هدف ما نایب قهرمانی با حداکثر امتیاز است

به گزارش خبرنگاران, مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از ملاقات این تیم مقابل شهر خودرو, گفت: تیم شرایط خوبی دارد. هفته پیش یک بازی مهم را در تبریز بردیم و الان شرایط خوبی داریم، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی.

وی در ادامه با سؤالی درباره محرومان و مصدومان تیمش روبرو شد که در این مورد اظهارنظر نکرد.

صداقت درباره جدایی اش از شهر خودرو و انتقال به تراکتور, گفت: بعد از اتفاقاتی که در شهر خودرو رخ داد و سرآسیایی استعفا کرد, اخلاقی نبود بعد از جدایی او در این تیم بمانم. برای همین از حمیداوی تشکر کردم و جدا شدم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه شرایط کدام تیم را بهتر می داند, مطرح کرد: اجازه دهید من درباره تیم شهر خودرو صحبتی نداشته باشم, چون الان به عنوان نماینده فنی باشگاه تراکتور اینجا هستم، ولی شرایط تراکتور خیلی خوب است و امیدواریم این شرایط را تا آخر حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش بینی اش از انتهای فصل چیست, یادآور شد: هدف باشگاه تراکتور نایب قهرمانی و کسب حداکثر امتیازات از بازی هاست.

صداقت درباره بازی فردا نیز توضیح داد: فردا مقابل تیم خوب شهر خودرو باید بازی کنیم، تیمی که خیلی قوی بازی می نماید. می دانیم بازی سختی داریم، ولی ما هم تراکتور هستیم که تیم بزرگی است و طرفداران زیادی دارد. توقع به جا از تیم ما وجود دارد که باید با انجام یک بازی خوب در زمین برآورده کنیم. مطمئن هستیم که فردا بازی خوبی از لحاظ فنی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1270

به "مربی تراکتور: هدف ما نایب قهرمانی با حداکثر امتیاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تراکتور: هدف ما نایب قهرمانی با حداکثر امتیاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید