مقاله: ساخت گلخانه خانگی یا دیواری

به گزارش تور بالی اندونزی، ارتفاع این نوع گلخانه کمتر از نوع خانگی آن است و از این جهت پیاده سازی و اجرای آن برای هر محیطی مناسب است. این گلخانه ها نصب بسیار سریع و آسان تری نسبت به نمونه های دیگر دارند و قابلیت طبقه بندی و فضا سازی آن، مشابه نمونه های دیگر است.

مقاله: ساخت گلخانه خانگی یا دیواری

باید از کیفیت مصالح و همچنین نصب به صورت اصولی انجام شود. گلخانه خوب باید بتواند حداکثر نور را به داخل گلخانه هدایت کند و فضای داخل گلخانه را متعادل سازد. اگر موارد ذکر شده در ساخت گلخانه رعایت نشود، گل و گیاهان شما در فصل سرما در معرض آسیب های جدی قرار میگیرند.

در دنیای امروزی با آلودگی هوا، نیاز به قرار گرفتن در کنار گل و گیاه و نگه داری آن ها در محیط سکونت، بیش از پیش احساس می شود. البته محدودیت هایی نیز وجود دارند که برای بر طرف کردن آن ها، راه حل هایی ارائه شده است.

مصالح به کار رفته برای این مدل گلخانه ها، امروزی متشکل از پلی اتیلن، شیشه و یا فایبرگلاس برای پوشش اصلی و قاب هایی از جنس چوب و فلزات مقاوم مانند آلومینیوم است. هزینه و وزن هر یک از این مواد متفاوت است و بهتر است قبل از تصمیم برای ساخت، در مورد مواد مورد استفاده برای ساخت نوع خانگی آن، تصمیم مناسب گرفته شود.

منبع مقاله: ساخت گلخانه خانگی یا دیواری

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1965

به "مقاله: ساخت گلخانه خانگی یا دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساخت گلخانه خانگی یا دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید