مقاله: نگاهی به فرهنگ، مذهب و زبان مردم تایلند

به گزارش تور بالی اندونزی، هر چند یادگیری این زبان ساده نیست، اما کسانی که به تور تایلند می روند، با یادگیری واژگانی اندک می توانند تجربه دلپذیرتری داشته باشند، به ویژه این که مردم این کشور انتظار ندارند خارجیان زبان آن ها را بدانند و از این رو بسیار شگفت زده می شوند.

مقاله: نگاهی به فرهنگ، مذهب و زبان مردم تایلند

با اینکه زبان انگلیسی در مدارس تایلند آموزش داده می شود، اما میزان تسلط به آن در میان مردم این کشور چندان زیاد نیست. با این وجود در بیشتر هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های این کشور، انگلیسی و برخی از زبان های اروپایی استفاده می شود و اسامی خیابان ها نیز به هر دو زبان انگلیسی و تایلندی نوشته شده اند.

مردم این کشور همانند بسیاری از فرهنگ های آسیایی، احترام بسیاری برای اجداد خود قائلند و این موضوع در واقع یکی از مهم ترین جنبه های فرهنگ آن هاست، به طوری که برای احترام به بزرگترهای خود، در مقابل آنها خم می شوند. افراد مسن تر نیز همیشه در تصمیمات یا مراسم خانوادگی نقش اول را دارند.

تایلندی ها همگی علاوه بر نام اصلی خود، دارای نام غیر رسمی و معمولا کوتاهی نیز هستند که با آن یکدیگر را صدا می زنند. در این کشور پیش از نام بزرگترها عنوان Pee و برای کوچکترها عنوان Nong را به کار می برند. گردشگران می توانند از عنوان Khun نیز برای خطاب بزرگترها استفاده کنند.

منبع مقاله: نگاهی به فرهنگ، مذهب و زبان مردم تایلند

انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2047

به "مقاله: نگاهی به فرهنگ، مذهب و زبان مردم تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نگاهی به فرهنگ، مذهب و زبان مردم تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید