مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خاتمه ویندوز 10 موبایل تا نبرد احزاب سیاسی آمریکا در توییتر

به گزارش تور بالی اندونزی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خاتمه ویندوز 10 موبایل تا نبرد احزاب سیاسی آمریکا در توییتر

مایکروسافت به ویندوز10 نسخه موبایل امیدی ندارد و میخواهد به زودی با این نسخه خداحافظی کند. این موضوعی است که اخیرا از سوی مدیران این شرکت مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل در رقابت با شرکت اپل در حال سرمایه گذاری در حوزه ساعت های هوشمند است و بر همین اساس نیز با سرمایه ای 40 میلیون دلاری بخش تکنولوژی ساعت های هوشمند شرکت فسیل را خریداری نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها هوش مصنوعی در بخش های مختلف زندگی انسان ها حضور دارد. این حضور از دید بسیاری از افراد جذاب است و از دید بعضی دیگر خطرناک. به لطف دستیارهای صوتی هوشمند شما می توانید از هر گوشه خانه دستوراتی صادرنموده و پاسخ بگیرید. برای مثال یخچال، فریزر، چراغ ها و حتی خودرو خود را مدیریت کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

همانطور که کای فو لی در کتاب اخیر خود شرح می دهد، ابرقدرت های هوش مصنوعی در چین و سیلیکون ولی در حال تغییر و تحول در نظم نوین دنیای هستند و سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند حوزه های متعددی در دنیا را تحت نفوذ خود بگیرند؛ حتی حوزه هایی مثل بخش اقتصادی و نظام بانکداری بین الملل.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

الکساندرا اوکازیو جوان ترین نماینده کنگره آمریکا میخواهد به همکارانش تاثیر شبکه های اجتماعیو به ویژه توییتر را در پیروزیت آموزش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران پیروز شدند یک روبات مارمولک را بر اساس یک فسیل 280 میلیون ساله بسازند. این روبات می تواند تمامی حرکات فسیل اصلی را شبیه سازی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

میلیونها پرونده مهم دولتی در ایالت اکلاهاما در معرض نقض شدید امنیتی قرار داشتند و احتمال سوء استفاده از این اطلاعات نیز بسیار بالاست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 182

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خاتمه ویندوز 10 موبایل تا نبرد احزاب سیاسی آمریکا در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خاتمه ویندوز 10 موبایل تا نبرد احزاب سیاسی آمریکا در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید