هشدار ، مردم گیلان در خانه بمانند؛ احتمال کرونا، سیل و رانش

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به رسی بودن خاک مناطق کوهستانی گیلان، یادآور شد: بارش شدید باران طی امروز و فردا احتمال وقوع رانش و سیل را افزایش می دهد.

هشدار ، مردم گیلان در خانه بمانند؛ احتمال کرونا، سیل و رانش

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رضا اسلامی با اشاره به گزارش هواشناسی مبنی بر افزایش شدت بارندگی ها در استان گیلان، اظهار کرد: براساس این گزارش احتمال آبگرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و رانش و لغزش زمین در سطح استان وجود دارد.

وی از صدور اخطاریه به کلیه فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی و امدادی ذی ربط استان اطلاع داد و توضیح داد: بارندگی ها طی امشب و فردا از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود لذا مردم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا پرهیز نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، اظهار داشت: مهمترین و بهترین راه حل برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیر ضروری بین شهری و درون شهری است لذا مردم این نکنه را رعایت نمایند تا خسارتی از جانب پدیده های طبیعی طی امروز و فردا متوجه آنان نشود.

اسلامی با اشاره به رسی بودن خاک مناطق کوهستانی گیلان، یادآور شد: مردم بومی که با شرایط منطقه مسکونی خود آشنا هستند، اقدامات لازم را انجام دهند، زیرا بارش شدید باران در این مناطق احتمال وقوع رانش و سیل را افزایش می دهد.

وی بعضی از مناطق گیلان را مستعد صاعقه دانست و گفت: طی امروز و فردا تا دوشنبه احتمال وقوع صاعقه وجود دارد و لذا مردم مناطق مستعد صاعقه به ویژه کشاورزان احتیاط نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه وزش باد در بعضی از مناطق شدید خواهد بود، عنوان نمود: توصیه های لازم به بخش های کشاورزی و پرورش ماهی و مرغداری ها و... انجام شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 880

به "هشدار ، مردم گیلان در خانه بمانند؛ احتمال کرونا، سیل و رانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ، مردم گیلان در خانه بمانند؛ احتمال کرونا، سیل و رانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید