هیئت بلند پایه تجاری سنگاپور ابتدای بهمن به اصفهان سفر می نماید

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: مدیر بخش آسیا و آفریقا فدراسیون تجارت سنگاپور گفت: در راستای توسعه روابط مالی، هیئت بلند پایه سنگاپوری در ابتدای بهمن سال جاری به اصفهان سفر می نماید.

هیئت بلند پایه تجاری سنگاپور ابتدای بهمن به اصفهان سفر می نماید

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهانو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان اصفهان، کادی لی در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اصفهان یکی از شهرهای مهم صنعتی ایران بوده که فدراسیون تجارت سنگاپور علاقه مند است با این شهر در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی و خدماتی همکاری نزدیکی داشته باشد.

وی اضافه نمود: فدراسیون تجارت سنگاپور شامل 21 هزار عضو بوده که هر عضو حداقل باید نیم میلیون دلار سرمایه اولیه داشته باشد. 60 درصد اعضای این فدراسیون در عرصه تجارت بین الملل فعالیت می نمایند.

مدیر بخش آسیا و آفریقا فدراسیون تجارت سنگاپور اعلام نمود: هدف از سفر به اصفهان ارزیابی فرصت های تجاری برای توسعه همکاری بین سنگاور و اصفهان است.

حضور سرمایه گذاران سنگاپوری در بخش هتل سازی می تواند موثر باشد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با اشاره به سفر هیئت تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به سنگاپور گفت: در این سفر فرصت های تجاری و سرمایه گذاری استان اصفهان برای فدراسیون تجارت سنگاپور معرفی و از آنان دعوت شد برای توسعه همکاری های مالی سفری به ایران داشته باشند.

خسرو کسائیان همکاری اصفهان و سنگاپور در توسعه صنعت توریسم را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: وی توضیح داد: سنگاپور با 5 میلیون جمعیت، سالانه پذیرای 11 میلیون گردشگر خارجی بوده و استان اصفهان می تواند از تجارب این کشور برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران خارجی بهره گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواهان همکاری آژانس های مسافرتی اصفهان با همتایان سنگاپوری برای جذب گردشگران این کشور شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 298

به "هیئت بلند پایه تجاری سنگاپور ابتدای بهمن به اصفهان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت بلند پایه تجاری سنگاپور ابتدای بهمن به اصفهان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید