واکنش رئیس فدراسیون قایقرانی به مشکل پاروزنان ایران در تایلند

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا از فردا دوشنبه 13 شهریور ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار می گردد. در فاصله یک روز مانده تا شروع این رقابتها، تیم روئینگ کشورمان با مشکل تامین قایق روبرو شده است. از بین 12 ماده ای که قرار است قایقرانان در آن مسابقه دهند، ورزشکاران در دو ماده دو و چهار نفره برای شرکت در مسابقات قایق ندارند. تامین قایق ها برای برگزاری رقابتها بر عهده کشور میزبان است که باید از قبل کشورهای حاضر در دیدارها تجهیزات و درخواست خود را به میزبان ارائه دهند، در غیر اینصورت کشور شرکت کننده به وسیله ارسال قایق یا خرید آن مشکلش را حل خواهد نمود.

واکنش رئیس فدراسیون قایقرانی به مشکل پاروزنان ایران در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ظاهرا قایق هایی که کشور میزبان در اختیار تیم قایقرانی ایران در بخش دو و چهار نفره قرار داده است شرایط ایده آلی برای تیم ندارد.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در تبادل نظر با خبرنگاران درباره این مشکل گفت: مسابقات قایقرانی قهرمانی روئینگ آسیا از فردا با حضور تیم ایران که متشکل از 28 پاروزن می باشد، آغاز می گردد. در حال حاضر تیم ما یک مشکل بزرگ دارد. ما در دریافت قایق در محل مسابقات دچار مشکل هستیم. کشور میزبان تایلند تجهیزات قوی در این بخش نداشته و این مسئله خیلی از کشورهای شرکت کننده را دچار مشکل می نماید. در حال حاضر از بین 12 ماده ای که قرار است قایقرانان در آن مسابقه دهند قایق 10 ماده تامین شده است و تنها در دو ماده مشکل داریم.

وی اضافه نمود: قایق هایی که در ماده دو و چهار نفره به ما داده اند برای پاروزنان راحت نیست و وزن ایده آلی که ما می خواهیم را ندارد. این مسئله در کار قایقرانان مشکل ایجاد خواهد نمود. باید دید تا روز آغاز مسابقه این ماده که سه شنبه است چه می گردد. ما در کوششیم تا این مشکل قایقرانان را حل کنیم و دلمان هم می خواهد که هرچه زودتر این مسئله رفع گردد. ما شانس کسب نتیجه ایده آل در این دو ماده را در مسابقات داریم و باید کوشش خود را برای حل مشکل انجام دهیم. خوشبختانه آقای مرادی دبیر اسبق فدراسیون نایب رئیس آسیا بوده و امیدواریم که با قدرت ایشان نیز مشکل هرچه زودتر حل گردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران اعلام نمود: وقتی کشوری می خواهد میزبان مسابقات گردد باید پیش بینی تامین قایق برای کشورهای شرکت کننده را داشته باشد. میزبان باید قایق نو به کشورها بدهد اما در حال حاضر قایق هایی که به ما داده شده با توجه به امکانات کشور میزبان بوده نو نیست. ما قبل از این می خواستیم با یک شرکت دیگر وارد مذاکره شده و ضمن خرید تعدادی قایق این شرکت را به عنوان اسپانسر در مسابقات معرفی کنیم، اما این مذاکره اخیرا انجام شد و فرصت برای انجام این کار مهیا نشد.

وی بیان داشت: ما امیدواریم در مسابقات قهرمانی آسیا که در سنگاپور است چنین مسئله ای پیش نیاید. البته کشور سنگاپور در قایقرانی قدرتمند تر از تایلند است. در کوششیم تا بحث استفاده از اسپانسرینگ هم تا این رقابتها حل گردد. وقتی شرکتی اسپانسر تیمی در مسابقات می گردد قایق آن تیم را مهیا می نماید.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سئوال که شنیده می گردد در این زمینه فدراسیون ایران درخواست خود را به میزبان رقابتها اعلام نکرده است؟ نیز گفت: ما نمی توانیم این مسئله را رد کنیم و باید این موضوع آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 287

به "واکنش رئیس فدراسیون قایقرانی به مشکل پاروزنان ایران در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس فدراسیون قایقرانی به مشکل پاروزنان ایران در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید