ویروس کرونا به سری بی ایتالیا رسید

به گزارش تور بالی اندونزی، نگرانی و ترس از شیوع ویروس کرونا منجر به لغو ملاقات بین دو تیم آسکولی و کریمونیزه در چارچوب رقابت های سری بی ایتالیا شده است.

ویروس کرونا به سری بی ایتالیا رسید

با ما همراه باشید و با بلیط ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیش از این 42 بازی در دو منطقه ایتالیا و در لیگ های آماتور، سطح جوانان و بعضی از رقابت های سری دی ایتالیا لغو شده است. امروز صبح یک ملاقات از سری رقابت های سری سی ایتالیا نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود. حالا این موضوع در سطحی بالاتر به سری بی رسیده و ملاقات دو تیم آسکولی و کریمونیزه با دستور مقامات محلی به دلیل نگرانی های امنیتی و پزشکی لغو شده است. گفته می گردد که ملاقات دو تیم پیزا و ونیزیا از همین لیگ نیز لغو خواهد شد.

این نگرانی ها زمانی بیشتر و شرایط زمانی پیچیده تر می گردد که اولین بیمار مشکوک مبتلا به این ویروس در ایتالیا فردی 38 ساله بوده که در لیگ آماتور فوتبال این کشور توپ می زده است. او پس از بازگشت از چین مورد آزمایش نهاده شد، اما پاسخ منفی بود و معین شد که این بازیکن مبتلا به این ویروس نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 906

به "ویروس کرونا به سری بی ایتالیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا به سری بی ایتالیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید