پیروزی اینتر، جنوا و ورونا در شب شکست لاتزیو

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: یازدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی نراتزوری در خانه اودینزه و شکست خانگی لاتزیو برابر جنوا پیگیری شد.

پیروزی اینتر، جنوا و ورونا در شب شکست لاتزیو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته یازدهم سری A، امشب (یکشنبه) 5 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها، اینتر در خانه تیم اودینزه با نتیجه 3 بر صفر به رجحان دست پیدا کرد. در این دیدار رودریگو پالاچیو در دقیقه 25 ، آندره آ رانوکیا در دقیقه 30 و ریکی آلوارس در دقیقه 90 گل های اینتر را به ثمر رساندند تا این تیم 22 امتیازی شده و به پله چهارم جدول رده بندی سری A صعود کند.

امشب همچنین لاتزیو در خانه اش، استادیوم المپیکوی شهر رم، میزبان جنوا بود و برابر میهمان خود با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. یورای کوکا در دقیقه 60 و آلبرتو جیلاردینو در دقیقه 72 گل های جنوا را به ثمر رساندند تا این تیم با 14 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

در سایر دیدارهای امشب نتایج زیر رقم خورد:

لیورنو یک - آتالانتا صفر

هلاس ورونا 2 - کالیاری یک

سامپدوریا 3 - ساسولو 4

در تنها دیدار باقی مانده از هفته یازدهم سری A امشب رم صدرنشین برای کسب یازدهمین برد متوالی خود در این فصل از رقابت ها به خانه تورینو رده چهاردهمی می رود. در جدول رده بندی سری A، رم با 30 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس، هر 2 با 28 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 341

به "پیروزی اینتر، جنوا و ورونا در شب شکست لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی اینتر، جنوا و ورونا در شب شکست لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید