پیش بینی خوشبینانه علی پروین: پرسپولیس سال جاری هم قهرمان است

به گزارش تور بالی اندونزی، پرسپولیس بهتر، کامل تر و هماهنگ تر از بقیه تیم هاست که اگر مسائل مالی و حاشیه ها اجازه بدهند، سال جاری هم قهرمان لیگ می گردد.

پیش بینی خوشبینانه علی پروین: پرسپولیس سال جاری هم قهرمان است

به گزارش خبرنگاران ، غیر از علی پروین، هیچکس نمی تواند این قدر خوشبین باشد که پرسپولیس را از حالا قهرمان بداند. او اما با اطمینانی عجیب سومین قهرمانی متوالی را برای قرمزها پیش بینی نموده و می گوید: با این بازی ها و عملکردی که تیم ها داشته اند، پرسپولیس را تیم بهتر، کامل تر و هماهنگ تری دیدم که اگر این روند را ادامه دهد و تیم های مدعی دیگر هم همین گونه باشند، قطعاً پرسپولیس قهرمان لیگ می گردد. در این شرایط آن چیزی که می تواند معادلات را بهم بزند، شرایط مالی تیم و حواشی است. پرسپولیسی ها باید مراقب باشند که دچار حاشیه نشوند.

پیش بینی دیگر پروین اما شاید هدفی جز روحیه دادن به این تیم نداشته باشد: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است که به نظرم در لیگ قهرمانان هم می تواند بیش از این ها بدرخشند و حتی به فینال برسد.

تنها مسئله ای که پروین معتقد است می تواند پرسپولیس را از مسیر خود دور کند، مسائل مالی است که درباره اش گفته: مسائل مالی خیلی مهم است و بروز مشکل و بحران مالی می تواند روی عملکرد فنی تیم ها اثر بگذارد. نمونه اش همین پدیده که پنج شش بازیکن را هم از دست داده اما با درایت و کوشش یحیی گل محمدی و شاگردانش صدر جدول است. همین یحیی که شاگرد خودمان بوده و خیلی قبولش دارم چند شب قبل درددل می کرد و از شرایط مالی و اینکه شاگردانش تمرکز ندارند، گلایه داشت و می گفت با این وضعیت دچار مشکل می شویم. کلاً سال جاری خیلی از تیم ها مشکل مالی دارند و پرسپولیس هم که دیگر خودتان بهتر از من می دانید چقدر بی پولی کشیده. البته من در جریان هستم که مدیران باشگاه تمام کوشش خود را برای برطرف مسائل می نمایند اما باور کنید اصلا کار راحتی نیست مدیریت کردن باشگاهی مثل پرسپولیس که این همه حاشیه و مشکل دارد. با این حال من باز هم می گویم که پرسپولیس اگر دچار مشکل مالی و حاشیه نگردد، سال جاری هم قهرمان لیگ می گردد.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 71

به "پیش بینی خوشبینانه علی پروین: پرسپولیس سال جاری هم قهرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی خوشبینانه علی پروین: پرسپولیس سال جاری هم قهرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید