کار سخت استقلال برای حفظ دیاباته، 12 میلیاردِ ناقابل!

به گزارش تور بالی اندونزی، مهاجم سیه چرده استقلال مشتریانی از لیگ برتر ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس دارد در حالی که حفظ او بیش از 12 میلیارد تومان برای آبی پوشان آب می خورد.

کار سخت استقلال برای حفظ دیاباته، 12 میلیاردِ ناقابل!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، شیخ دیاباته این فصل در شرایطی به استقلال آمد که در بازی های ابتدایی نمایش قابل توجهی ارائه نکرد؛ اما پس از آن به مهم ترین عامل گلزنی آبی پوشان تبدیل شد.

مهاجم سیه چرده استقلال با وجود اینکه در تمامی بازی های این فصل برای آبی ها به میدان نرفته؛ اما پیروز به زدن 12 گل شده و شانس زیادی دارد تا به عنوان آقای گلی نوزدهمین دوره لیگ برتر دست یابد.

قرارداد دیاباته با استقلال 2 ساله است؛ اما برای سال دوم باید طرفین مایل به ادامه همکاری باشند و این موضوع باعث شده تا یکی دو باشگاه لیگ رجحان و باشگاه هایی از حوزه خلیج فارس تمایل خود را برای جذب او نشان دهند.

باشگاه استقلال مخالف جدایی دیاباته است؛ اما اگر مطالبات مالی او به موقع پرداخت نشود، بعید نیست تا او ترغیب شود و به حضور در تیم دیگری فکر کند.

این در حالی است که قرارداد دیاباته 550 هزار دلار است و اگر قرار باشد با قیمت روز دلار این قرارداد تمدید شود، آن وقت باشگاه استقلال مجبور است نزدیک به 12 میلیارد تومان برای مهاجم سیه چرده تیمش هزینه کند. با توجه به افزایش احتمالی قیمت دلار دستمزد دیاباته از رقم گفته شده بیشتر هم خواهد شد.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1363

به "کار سخت استقلال برای حفظ دیاباته، 12 میلیاردِ ناقابل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت استقلال برای حفظ دیاباته، 12 میلیاردِ ناقابل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید