کاشان در جدال با افزایش فوتی های کرونا

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کرونا در 40 روز گذشته 69 قربانی از منطقه کاشان گرفته است و از مجموع 10 هزار و 978 نفر مراجعه کننده به کلینیک های حاد تنفسی، تست 9 هزار و 661 نفر مثبت بوده است.

کاشان در جدال با افزایش فوتی های کرونا

سید علیرضا مروجی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 317 نفر از شهفرایندان در مراکز درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که از این تعداد، 61 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه نمود: بخش رفرال بیمارستان شهید بهشتی از 22 فروردین جهت بستری موقت مبتلایان ویروس کرونا فعال شده و هم اکنون 397 نفر در این بخش از خدمات و مراقبت های درمانی استفاده می نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: فاصله زمانی اسفند سال 98 تا به امروز، 163 هزار و 67 نفر به مراکز درمانی مراجعه نموده اند و تست کرونای 21 هزار و 610 مثبت بوده است، ولی در 40 روز گذشته از مجموع 10 هزار و 978 نفر مراجعه نماینده به کلینیک های حاد تنفسی، تست 9 هزار و 661 نفر مثبت بوده است.

مروجی توضیح داد: کاشان در شرایط قرمز کرونایی واقع شده است، بنابراین برای خروج از این شرایط به همه شهفرایندان توصیه می کنیم که شیوه نامه های بهداشتی را به طور جدی رعایت نموده و از حضور در دورهمی های خانوادگی و اجتماع های انسانی در سطح جامعه به شدت خودداری نمایند.

وی گفت: در شرایط امروز، انتقال و شیوع ویروس کرونا به سطح روستاها رسیده و کادر درمان در جدال با پیک خزنده افزایش آمار فوتی ها دست و پنجه نرم می نمایند و مردم همچنان بی توجه هستند و به مسافرت می فرایند و در تجمع ها بدون ماسک و رعایت فاصله فیزیکی شرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1769

به "کاشان در جدال با افزایش فوتی های کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشان در جدال با افزایش فوتی های کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید