یوونتوس هم به ویروس لیورپول دچار شد !

به گزارش تور بالی اندونزی، لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه و ایتالیایی جدیدترین عنصر مصدوم خط دفاعی بیانکونری است.

یوونتوس هم به ویروس لیورپول دچار شد !

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طبق ادعای نشریه گاتزتا دلااسپورت، لئوناردو بونوچی به دلیل مصدومیت اخیرا در اردوی تیم ملی ایتالیا 20 روز از میادین دور خواهد ماند. بونوچی روز شنبه گفت که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در بازی های لیگ ملت های ایتالیا در برابر لهستان و بوسنی و هرزگوین نخواهد بود. لیورپول نیز در هفته های اخیر بیشتر مدافعان خود را از دست داده و شرایط در اردوی یوونتوس نیز بی شباهت به این باشگاه نیست.

لئوناردو بونوچی گفت: من می خواستم به هر قیمتی بازی کنم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد. من همه چیز را امتحان کردم سعی کردم در طی 20 روز گذشته به هر طریقی به فرایند آمادگی برسم، زیرا حتی در ملاقات برابر لاتزیو هم درد داشتم و امیدوار بودم که این احساس از بین برود، اما این فرایند افزایش یافت و من بیشتر از حد توانم از بدنم کار کشیدم.

این بازیکن طی روزهای آینده تحت معاینات پزشکی در مرکز پزشکی یوونتوس قرار خواهد گرفت. اگر فرایند بهبودی به خوبی پیش برود، بونوچی می تواند در تاریخ پنج دسامبر برابر تورینو به میدان بازگردد و او در این مدت بازی های یوونتوس مقابل کالیاری، بنوونتو، فرنتس وازش و دیناموکیف را از دست خواهد داد. جورجو کیه لینی، دیگر مدافع باتجربه یوونتوس نیز دچار مصدومیت شده و احتمالا به مدت یک ماه نمی تواند در ترکیب بیانکونری به میدان برود. در این میان خبر خوب به آندره پیرلو، برطرف شدن مصدومیت ماتیس دی لیخت و بازگشت او به میادین طی روزهای پیش رو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1461

به "یوونتوس هم به ویروس لیورپول دچار شد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس هم به ویروس لیورپول دچار شد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید