100 میلیارد ریال برای تکمیل طرح دهکده گردشگری بوشهر تخصیص یافت

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: توسعه طرح های دریامحور و گردشگری در اولویت برنامه های استان بوشهر است که در این راستا در 100 میلیارد ریال برای تکمیل طرح دهکده گردشکری بوشهر تخصیص یافت.

100 میلیارد ریال برای تکمیل طرح دهکده گردشگری بوشهر تخصیص یافت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا مهر ماه 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، رضا عوض پور بعدازظهر امروز در آنالیز فرایند اجرای طرح های عمرانی در عالیشهر بوشهر با بیان اینکه طرح های مهم عمرانی در شهر عالیشهر بوشهر تدوین و اجرا می گردد، گفت: با توسعه شهرسازی در عالیشهر طی سال های آینده پیشرفت بسیاری دارد که در این راستا کوشش می گردد نیازها و مطالبات در راستای رفاه عمومی شهفرایندان رفع گردد.

وی ساخت و احداث فضاهای آموزشی و فرهنگی را از نیازهای اساسی و ضرورت های شهر عالیشهر دانست و اضافه نمود: ساخت و اجرای پروژه های آموزشی و فرهنگی تاثیر زیادی بر فرایند شکل گیری یک شهر دارد و شهفرایندان عالیشهری از آن کم بهره هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای اجرای طرح های زیر بنای آموزشی و فرهنگی توضیح داد: با توجه به محدودیت های اعتباری پس از آنالیز دقیق، اعتبارات لازم برای ساخت یک پروژه آموزشی فرهنگی در شهر جدید عالیشهر تخصیص می یابد.

عوض پور با تاکید بر توجه به توسعه زیرساخت های آموزشی، رفاهی و گردشگری اضافه نمود: با توجه به ساحلی بودن استان بوشهر طرح های مهمی در این حوزه تداک دیده شده که دهکده ها و مراکز گردشگری در نقاط مختلف استان طراحی و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه استان بوشهر دریا محور است خاطر نشان کرد: توسعه طرح های دریا محور و گردشگری در اولویت برنامه های استان بوشهر است که در این راستا در 100 میلیارد ریال برای تکمیل طرح دهکده گردشکری بوشهر تخصیص یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 805

به "100 میلیارد ریال برای تکمیل طرح دهکده گردشگری بوشهر تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 میلیارد ریال برای تکمیل طرح دهکده گردشگری بوشهر تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید