1000 مدرسه کانکسی کشور به فضای ثابت منتقل می شوند، آخر خردادماه واکسیناسیون عمومی با برکت

به گزارش تور بالی اندونزی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره از تبدیل و انتقال 1000 مدرسه کانکسی کشور به مدارسی با فضای ثابت آموزشی اطلاع داد.

1000 مدرسه کانکسی کشور به فضای ثابت منتقل می شوند، آخر خردادماه واکسیناسیون عمومی با برکت

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره در جریان نمایشگاه دستاورد های فعالین حوزه عدالت آموزشی که صبح امروز سه شنبه چهارم خرداد ماه امسال افتتاح شد، اظهار کرد: مقر شده است که با همکاری آموزش و پرورش و ستاد اجرایی 1000 مدرسه کانکسی در کشور به مدرسه با فضای آموزشی ثابت منتقل شوند.

مخبر گفت: نظام ما نظام حق است که عدالت خواهی مهمترین ویژگی آن محسوب می گردد ک امیدواریم عدالت خواهی در کشور توسعه پیدا کند.

وی افزود: در بحث عدالت خواهی عدالت آموزشی جزو محوری ترین این عدالت محسوب می گردد و اگر عدالت آموزشی وجود نداشته باشد، دانش آموزانی که مراحل تحصیلی خود را طی می نمایند از حقوق واقعی و مسلم خود محروم می مانند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره گفت: در بخش سخت افزار و نرم افزار به دنبال توسعه عدالت آموزشی هستیم و طی توافق با آموزش و پرورش قرار شده است که امسال مسائل موجود را حل کنیم.

مخبر اضافه نمود: در بخش نرم افزار با موج دانش آموزان بازمانده از تحصیل روبرو هستیم که با توسعه فضای مجازی می توان این بازماندگی را جبران کرد.

وی با اشاره به تفاهم نامه های بین ستاد اجرایی فرمان امام با سایر ارگان ها توضیح داد: در ستاد به دنبال امضای چند تفاهم نامه با کمیته امداد برای استعداد یابی دانش آموزان و با آموزش و پرورش برای حل مسائل دانش آموزان بازمانده از تحصیل هستیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره گفت: در حقیقت حضور افراد در مناطق محروم به این معنی نیست که باید از امکانات مناسب محروم گردد و درصدد هستیم کمبود ها را با همکاری سایر نهاد ها برطرف کنیم.

مخبر در رابطه با چاره اندیشی ستاد اجرایی فرمان امام برای دانش آموزان مناطق صعب العبور اظهار کرد: اصرار بر این است که از مناطق سخت که دسترسی به امکانات آموزشی با مشکل همراه است آغاز کنیم و در بعضی مناطق دانش آموزان امکان استفاده از شاد ندارند و ما به دنبال ایجاد ظرفیت هایی برای دسترسی آن ها به شاد هستیم.

وی توضیح داد: در حقیقت در راستای تبدیل آموزش تلویزیونی به آموزش تبلتی در این مناطق هستیم و کوشش ما بر این است که در ستاد اجرایی فرمان امام تا جای ممکن این مهم را تحقق ببخشیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره گفت: در حال حاضر نزدیک به 800 هزار تا یک میلیون واکسن فراوری شده و به دلیل اینکه اجازه فراوری نداریم سرعت ذخیره سازی کاهش پیدا نموده است.

مخبر گفت: بر اساس آخرین گزارش ها مرحله سوم فراوری واکسن کرونا پیشرفت 50 درصدی داشته و خوشبختانه تا به امروز مسئله ای نداشته است.

وی اضافه نمود: پیش بینی ما این است از اواخر خرداد ماه کار واکسیناسیون عمومی با واکسن برکت آغاز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1794

به "1000 مدرسه کانکسی کشور به فضای ثابت منتقل می شوند، آخر خردادماه واکسیناسیون عمومی با برکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000 مدرسه کانکسی کشور به فضای ثابت منتقل می شوند، آخر خردادماه واکسیناسیون عمومی با برکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید