6 شکارچی غیرمجاز در گچساران دستگیر شدند

به گزارش تور بالی اندونزی، فرمانده انتظامی گچساران گفت: 6 نفر شکارچی غیر مجاز در منطقه باباکلان این شهرستان دستگیر شدند.

6 شکارچی غیرمجاز در گچساران دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید محمد موسوی روزچهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: ماموران پاسگاه انتظامی باباکلان این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به 2 دستگاه خودرو سمند و پیکان مشکوک و آنان را متوقف کردند.

وی گفت:ماموران پس از بازرسی از خودروها هفت قطعه پرنده تیهو ،پنج قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی و 107رعدد فشنگ ساچمه ای را کشف و ضبط کردند .

سرهنگ موسوی شرح داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران همچنین از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر وسارق حرفه ای و همدستانش از سوی ماموران پاسگاه عبداللهی این شهرستان خبر داد.

موسوی گفت:درپی متواری شدن قاچاقچی مواد مخدر که دارای حکم حبس ابد بود و اقدام به سرقت های متوالی با همکاری همدستانش می کرد،دستگیری مجرم فراری به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی و هماهنگی دستگاه قضایی دریک عملیات منسجم و ضربتی پیروز به دستگیری فرد مذکور و سه نفراز همدستانش شدند.

موسوی مطرح نمود: فرد دستگیر شده و همدستانش جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال و سپس به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت:مبارزه با جرائم خشن در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است و از مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1454

به "6 شکارچی غیرمجاز در گچساران دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 شکارچی غیرمجاز در گچساران دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید