تاریخ انتشار Rise of the Ronin اعلام شد؛ تریلر مجذوب کننده بازی را از دست ندهید

به گزارش تور بالی اندونزی، شرکت بازی سازی کوئی تکمو و استودیوی تیم نینجا طی رویداد گیم اواردز ضمن نمایش تریلر بازی جدیدشان از تاریخ انتشار آن رونمایی کردند. بازی خیزش رونین (Rise of the Ronin) قرار است در روز 22 مارس سال آینده میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه گردد.

تاریخ انتشار Rise of the Ronin اعلام شد؛ تریلر مجذوب کننده بازی را از دست ندهید

بازی Rise of the Ronin به وسیله همان تیمی ساخته می گردد که سری بازی های Nioh را ساخته بودند. طبق گفته سازندگان بازی، این بار با بزرگترین ساخته شان طرف هستیم و قرار است کم و بیش همان مبارزات دقیق و سریع اکشن سامورایی Nioh در ساختاری محیط-باز اجرا شوند. بازی های Nioh کاملا مرحله-محور بودند، اما در Rise of the Ronin می توانیم در نقشه بازی با یک اسب و گلایدری که یادآوری بازی های زلدا است، گشت و گذار کنیم و در پی کردن مراحل اصلی و فرعی مختلف مشغول شویم.

از نظر داستانی، همانطور که می توان از نام بازی حدس زد، قصه یک رونین را در روزهای پایانی دوره فرمانروایی توکوگاوا در ژاپن دنبال می کنیم. می توانیم در تریلر بازی شخصیت های معروف این دوره تاریخ ژاپن مثل ریوما ساکاموتو (شاید معروف ترین سامورایی تاریخ ژاپن) و شویین یوشیدا (از منتقدین و مخالفین بزرگ توکوگاوا) را هم می توانیم ببینیم و شخصیت اصلی Rise of the Ronin با آن ها تعامل می نماید. نکته تازه درباره Rise of the Ronin در مقایسه با ساخته های قبلی تیم نینجا، امکان تاثیر روی روند داستان است.

نقش اصلی بازی مجموعه ای از سلاح ها و تجهیزات سامورایی-طور مختلفی در اختیار دارد و می تواند از شمشیرها و نیزه ها گرفته تا سلاح های گرم را در مبارزات استفاده کند. مخفی کاری و حرکت با یک طناب در محیط هم بخشی از گیم پلی بازی خواهد بود و از این لحاظ Rise of the Ronin آزادی عمل خوبی در اختیار بازی کننده قرار می دهد.

عرضه بازی برای روز 3 فروردین 1403 در نظر گرفته شده است. بازی با تهیه کنندگی سونی ساخته می گردد و با اینکه می توان انتظار داشت در آینده نزدیک در کنار نسخه پلی استیشن 5، نسخه کامپیوتر آن هم عرضه گردد، مطمئنا شاهد عرضه آن روی دیگر پلتفرم ها نخواهیم بود.

می توانید در ادامه تریلر انگلیسی و ژاپنی بازی Rise of the Ronin را ببینید.

تریلر انگلیسی:

تریلر ژاپنی:

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1402 بروزرسانی: 21 آذر 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2444

به "تاریخ انتشار Rise of the Ronin اعلام شد؛ تریلر مجذوب کننده بازی را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار Rise of the Ronin اعلام شد؛ تریلر مجذوب کننده بازی را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید