احیای پله های 70 ساله خیابان ولی عصر(عج)

به گزارش تور بالی اندونزی، پله های هشتگانه خیابان ولی عصر (عج) به منظور ارتقای کیفیت بصری این خیابان خاطره انگیز احیا و بازسازی شد.

احیای پله های 70 ساله خیابان ولی عصر(عج)

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه6 با تأکید بر قدمت خیابان ولی عصر (عج) و پله های تاریخی آن گفت: متاسفانه مرور زمان و بازسازی های سطحی این پله ها را به شرایط نامطلوبی دچار نموده بود که با کوشش های اداره زیباسازی منطقه احیا و بازسازی پله ها شروع شده که در چند روز آینده به طور کامل به خاتمه خواهد رسید.

رضا محمدی اضافه کرد: سقف پله یکم از تیرهای چوبی ساخته شده بود که متاسفانه براثر حریق آسیب دیده بود. کوشش کردیم با رعایت اصل وفاداری به قدمت و هویت این پله، سقف را با سازه تیر چوبی به شکل گذشته احیا کنیم.

او با بیان اینکه این منطقه یکی از سالمندنشین ترین منطقه ها تهران هست ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما در این پله ها با آن مواجهیم، تردد سالمندان است لذا کوشش کردیم با حفظ هویت پله ها با ساخت نیمکت شهری (از جنس ترمووود) در پاگرد پله ها محلی برای استراحت و برطرف خستگی ناشی از بالارفتن از پله ها و محلی برای برقراری تعاملات اجتماعی را برای شهروندان پدید آوریم.

شهردار منطقه گفت: هوشمندسازی و انجام نقاشی های دیواری تازه در فضاهای اطراف پله ها از دیگر اقداماتی است که در این محدوده اجرا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 آذر 1401 بروزرسانی: 22 آذر 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2317

به "احیای پله های 70 ساله خیابان ولی عصر(عج)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای پله های 70 ساله خیابان ولی عصر(عج)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید