بازی Dragons Dogma 2 با موتور پایه رزیدنت اویل در دست ساخت است

به گزارش تور بالی اندونزی، بر اساس شایعه هایی که در این روزهای اخیر منتشر شده است، به نظر می رسد که به احتمال زیاد شاهد بازگشت یکی از عناوین نسبتا معروف شرکت کپ کام خواهیم بود. طبق گفته های یکی از منابع داخلی که در گذشته هم اطلاعاتی را از شرکت کپ کام منتشر نموده بود، این شرکت ژاپنی در حال حاضر روی ساخت بازی Dragons Dogma 2 کار می نماید.

بازی Dragons Dogma 2 با موتور پایه رزیدنت اویل در دست ساخت است

بر اساس صحبت های جدید Dusk Golem، شرکت کپ کام نه تنها در حال کار روی بازی Dragons Dogma 2 است، بلکه قسمت جدید این بازی اکشن نقش آفرینی قرار است با موتور بازی سازی معروف RE Engine که در بسیاری از بازی های اخیر کپ کام از جمله Resident Evil Village استفاده شده است، ساخته گردد.

پس از حمله عظیمی چند ماه پیش سرورهای کپ کام که در اثر آن بسیاری از اطلاعات برنامه ها و بازی های این شرکت هم در این میان فاش شد، در بخشی نام بازی Dragons Dogma 2 دیده می شد و در نتیجه متوجه شدیم که کپ کام در حال ساخت این اثر است. اکنون کاربری با نام Dusk Golem که در گذشته هم اطلاعات زیادی از بازی های کپ کام و به خصوص رزیدنت اویل منتشر نموده بود، ساخت این اثر را تأیید نموده است و مهم تر از آن بیان نموده که این بازی با موتور بازی سازی قدرتمند جدید کپ کام ساخته می گردد. امری که می تواند بسیار برای هواداران Dragons Dogma راضی نماینده باشد.

با توجه به این خبر، به نظر می رسد که علاوه بر شایعه هایی که دور ساخت بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 وجود دارد، کپکام یکی از فرنچایزهای محبوب دیگر خود یعنی Dragons Dogma را هم می خواهد برای بار دیگر بازگرداند. Dusk Golem در نوشته ای در صفحه توییتر خود اعلام نموده است: به خیال راحت می توان تصور کرد که بیشتر بازی های کپ کام از موتور بازی سازی RE Engine استفاده خواهند کرد. البته، پورت ها، ریمسترها یا آثاری که به دلیل خاصی از موتور بازی سازی دیگری استفاده می نمایند، به احتمال زیاد شرایط دیگری داشته باشند. برای مثال، بازی Dragons Dogma 2 به صورت کامل از RE Engine استفاده خواهد نمود که البته اتفاق تعجب آوری هم نیست.

با وجودی که گفته های این منبع داخلی در بسیاری از مواقع درباره برنامه های کپ کام صحیح بوده است، اما به هر حال این حرف به صورت رسمی تأیید نشده است و بهتر از آن را در حال حاضر به عنوان یک شایعه در نظر گرفت. برای اطلاعات دقیق تر باید منتظر بمانیم تا در آینده این بازی به صورت رسمی توسط کپ کام تأیید گردد. اگر بخواهیم اطلاعات لو رفته چند ماه پیش را در نظر بگیریم، باید انتظار داشته باشیم که بازی Dragons Dogma 2 در سال 2022 برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

در صورت صحت این خبر، Dragons Dogma 2 می تواند بهره قابل توجهی از موتور بازی سازی قدرتمند کپکام ببرد و تجربه گرافیکی چشم نوازی را هم به مخاطبان خود ارائه دهد.

منبع: Technclub

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1809

به "بازی Dragons Dogma 2 با موتور پایه رزیدنت اویل در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dragons Dogma 2 با موتور پایه رزیدنت اویل در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید