با زیباترین جزایر تایلند آشنا شوید

به گزارش تور بالی اندونزی، کشور تایلند یکی از بهترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید است و  صدهاجزیره زیبا و مشهور دارد. اما کدام یک از این جزایر امکانات رفاهی بهتری دارد و زیباتر است. تعدادی از این جزایر از چشم گردشگران دور بوده و خلوت‌تر هستند. در این مقاله شما را با بهترین، شلوغ‎ترین و آرام‌ترین جزایر تایلند آشنا خواهیم کرد.

با زیباترین جزایر تایلند آشنا شوید

جزیره کو تائو (Ko Tao)

این جزیره یکی از مجمع‌الجزایر توریستی کو نانگ یوان (Ko Nangyuan) می‌باشد. این مجموعه زیبا 15 دقیقه با این جزیره فاصله دارد و از طریق خطوط ساحلی شنی سفید رنگ و باریک به هم متصل شده است. در بخش‌های شرقی و خلوت‌ این جزیره نیز می‌توانید برای تجربه یک سفر ماجراجویانه، یک کلبه ساحلی کوچک اجاره نمایید و از سواحل شنی آرام و دنج، لذت ببرید.

جزیره کو چانگ (Ko Chang)

این جزیره‌ی دیدنی، دو وجه کاملا متمایز دارد. نیمه‌ی غربی آن بسیار شلوغ و توریستی است، تورها، فروشگاه‌ها و تفریحات شبانه‌ی متعددی دارد در حالی که شرق آن آرام است. بنابراین هر سلیقه‌ای که دارید سفر به این جزیره برای شنا جذاب خواهد بود. این جزیره هم برای کسانی که به سواحل آرام و خلوت علاقه دارند و هم برای کسانی که به شور و هیجان انبوه گردشگران،علاقه دارند، مناسب است. در این جزیره زیبا گرمسیری می‌توانید فعالیت‌های تفریحی همچون پیاده‌روی و قایق‌سواری را تجربه نمایید، زیر آفتاب ‌ساحل آن نیز برای خود صدف‌هایی زیبا جمع‌آوری کنید.

جزیره کو کوت (Ko Kut)

این جزیره یکی از آرامترین جزایر تایلند می‌باشد و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند چند روزی را در آرامش به زندگی بپردازند. تنها راه دسترسی به این جزیره تنها از طریق فرابر از Trat قابل دسترسی می‌باشد. تنها چند اقامتگاه پراکنده در این جزیره قرار گفته که در روزهای تابستانی، خلوت و یا حتی خالی هستند. گرچه سفر به تایلند در ماه آگوست به معنای بارندگی بیشتر در مدت اقامت شما می‌باشد اما باز هم روزهای آفتابی زیادی در این جزیره در انتظار شما خواهد بود. در این جزیره سواحل زیبا ساحل خلیج بانگ بائو (Bang Bao) قرار دارد که کاملا خلوت می‎‌باشد.

جزیره فی فی لی (Phi Phi Lee)

دانشجویان و کوله‌گردان تا افراد مشهور جزیره فی فی دان را برای سفر انتخاب می‌کنند. جزیره کوچک فی فی لی، دست کمی از فی فی دان ندارد. آب‌های زلال و آرام، کارست‌های سنگ آهکی سرسبز و سواحل زیبا از جاذبه‌های جزیره فی فی لی در تور تایلند ارزان هستند.

جزیره سامویی (Ko Samui)

جزیره سامویی با بیش از 1.5 میلیون گردشگر به صورت سالانه از پرطرفدارترین جزیره‌های کشور تایلند است. این جزیره در جذب گردشگر حتی از جزیره پوکت نیز بهتر عمل کرده است. ساموئی به خاطر جاذبه‌های گردشگری متنوعی که دارد به شهرت دست پیدا کرده است. از اقامتگاه‌های خانوادگی ارزان تا سواحل شنی سفید و آبشارهای جنگلی زیبا از بهترین جاذبه‌های جزیره ساموئی در کشور تایلند هستند. مخفیگاه‌های ساحلی و سواحل خلوت و بکر سامویی بسیار دیدنی هستند.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 689

به "با زیباترین جزایر تایلند آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیباترین جزایر تایلند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید