تصمیم مدافع بارسا عوض شد

به گزارش تور بالی اندونزی، ژول کنده پس از صحبت با ژاوی متقاعد شد که در بارسا بماند و فصل بعد نیز در دفاع راست بازی کند.

تصمیم مدافع بارسا عوض شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ماه گذشته رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که ژول کنده از مدیران بارسلونا خواسته تا به پیشنهاداتی که ممکن است در تابستان سال جاری برای او ارائه گردد، گوش دهند. طبق این گزارش، این مدافع فرانسوی از نقش خود به عنوان دفاع راست احساس راحتی نمی کند و می خواهد مدافع میانی باشد. شایعاتی که خود بازیکن کمی بعد تکذیب کرد، ولی این موضوع که دوست دارد مدافع میانی باشد را رد نکرد.

کنده تابستان گذشته از سویا به بارسا پیوست تا قلب خط دفاعی آبی و اناری ها را تقویت کند. شرایط، اما او را وادار کرد تا در نیمی از بازی هایی که در این فصل انجام داده، در دفاع راست هم بازی کند. خروج بیرین و مصدومیت سرخی روبرتو و آرائوخو، باعث شد تا کنده تنها گزینه جایگزین ژاوی در سمت راست دفاعی باشد.

امروز اسپورت و آاس نوشتند که ژاوی پس از صحبت با کنده توانسته او را راضی کند که فصل بعد نیز در پست دفاع راست بازی کند. ژاوی برای مدافع فرانسوی شرح داده است که برای باشگاه به علت مسائل مالی مقدور نیست که یک مدافع راست تازه بخرد و او بازهم باید به خاطر بارسلونا فداکاری کند.

علاوه بر این، کنده می داند که اگر می خواهد در ترکیب بارسا حضوری مستمر داشته باشد، باید به بازی در دفاع راست رضایت بدهد. با آرائوخو و کریستنسن، پست دفاع میانی در فصل آینده بیمه خواهد بود و حتی با آمدن احتمالی اینیگو مارتینز، کار برای کنده سخت تر نیز خواهد شد. در نهایت مدافع فرانسوی با ارزیابی همه جوانب به ژاوی پاسخ مثبت داده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2408

به "تصمیم مدافع بارسا عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مدافع بارسا عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید