جاده پادشاهی گیم اف ترونز کجاست؟ ، لوکیشنی عجیب که جاذبه گردشگری شد ؛ ارواح بانوی خاکستری را ببینید

به گزارش تور بالی اندونزی، یکی از لوکیشن های سریال گیم اف ترونز تبدیل به جاذبه گردشگری ایرلند شده است.

جاده پادشاهی گیم اف ترونز کجاست؟ ، لوکیشنی عجیب که جاذبه گردشگری شد ؛ ارواح بانوی خاکستری را ببینید

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

خبرنگاران - جاده جنگلی دارک هجز در ایرلند شمالی همان جاده پادشاهی معروف در سریال گیم اف ترون است. این جاده جنگلی خاص اما سابقه تاریخی عجیبی دارد. با این وجود پس از استفاده از آن در سریال گیم اف ترونز این منطقه تبدیل به جاذبه گردشگری به ویژه برای عکاس ها و نقاش ها شده است.

دارک هجز در جاده ای آرام در نزدیکی شهر Ballymoney در ایالت آنتریم، ایرلند شمالی قرار دارند. اسنفاده از آن به عنوان لوکیشن سریال معروف گیم اف ترون آن را تبدیل به یک جاذبه گردشگری نموده است.

حوالی سال 1775 جیمز استوارت خانه جدیدی بنام گریشیل هاوس ساخت و بیش از 150 درخت راش در طول جاده ورودی به خانه اش ساخت. درختانی که حالا تبدیل به یکی از دیدنی های ایرلند شمالی شده اند.

طبق افسانه، پرچین ها توسط یک ارواح به نام بانوی خاکستری مورد بازدید قرار می گیرند که جاده را طی می نماید و از آن به درخت دیگر می چرخد. ادعا می گردد که او یا روح دختر جیمز استوارت یا یکی از خدمتکارهای این خانه است که به طرز مرموزی درگذشته است.

در سال 2004 ، دستورالعمل حفظ درخت بر روی درختان تهیه شد تا امکان نگهداری آنها را فراهم کند. از میان 150 درخت که ابتدا توسط خانواده استوارت کاشته شده، حدود 90 تا سال 2016 باقی مانده است.

یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که این درختان از نظر سلامتی وضعیت مختلفی دارند و بعضی از آنها در خطر نابودی قرار دارند. طوفان گرتروود در ژانویه سال 2016 دو درخت را از جا کند و به یکی دیگر از درختان آسیب زد. همچنین درخت دیگری در فوریه 2017 سقوط کرد. در سال های 2018 و 2019 نیز درختان دیگری به دلیل توفان سقوط کردند.

معروف شدن این منطقه به عنوان جاذبه گردشگری باعث نگرانی شده است. حضور پرتعداد گردشگران و خودروها می تواند عاملی برای از بین رفتن این درختان گردد.

در سال 2017 مقامات ایرلندی برنامه ای را برای بستن جاده اعلام نمود زیرا تعداد بازدید کنندگان باعث خسارت و تخریب احتمالی می گردد.

ممنوعیت تردد و استفاده از جاده در تاریخ 30 اکتبر 2017 اعمال شد. با این وجود معافیت های خاصی برای موارد اضطراری و وسایل نقلیه کشاورزی در نظر گرفته شده است.

این منطقه در لیستی از 12 بهترین جاده ها برای سفر در انگلستان و ایرلند واقع شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 578

به "جاده پادشاهی گیم اف ترونز کجاست؟ ، لوکیشنی عجیب که جاذبه گردشگری شد ؛ ارواح بانوی خاکستری را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده پادشاهی گیم اف ترونز کجاست؟ ، لوکیشنی عجیب که جاذبه گردشگری شد ؛ ارواح بانوی خاکستری را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید