دغدغه اقامت مسافران در مناطق شمالی کشور مرتفع شد

به گزارش تور بالی اندونزی، باتوجه به نزدیک بودن مناطق شمالی ایران به کلان شهر تهران یکی از مناطقی که در تعطیلات و مناسبت های مختلف میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور به خصوص تهران است استان های گیلان، مازندران و گلستان است.

دغدغه اقامت مسافران در مناطق شمالی کشور مرتفع شد

این مناطق به دلیل برخورداری از جاده های زیبا و سرسبز، طبیعت بکر و منحصربه فرد و برخورداری از جنگل و دریا توجه هر فردی را برای سپری کردن چند روز سفر به دوراز هوای آلوده، ترافیک های سرسام آور شهری، مشغله های روزمره و کاری به خود جلب می نماید بنابراین اگر تمایل به سفری جذاب، پرهیجان، مملو از آرامش را دارید سفر به استان های شمالی کشور می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

اگر سفر به شمال را در برنامه زندگی خود دارید به شما پیشنهاد می کنیم که مراجعه به 4 منطقه از استان های شمالی را از دست ندهید. به نظر می رسد که اگر برای سفر به شمال کشور جاده زیبا و سرسبز چالوس را انتخاب کنید آغازی مطلوب را برای سفر خود خواهید داشت زیرا این جاده که به خصوص در بین تهرانی ها طرف داران بسیاری دارد به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و زیبا و منحصربه فرد و وجود رستوران ها و سفره خانه های جذاب در کنار جاده می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد زیرا زیبایی های این جاده به قدری چشم نواز است که بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند چند روزی را در ویلاهای چوبی، فلت، نیم پیلوت، دوبلکس، نیمه دوبلکس و تریپلکس این منطقه بگذرانند که البته خوشبختانه با فعالیت وب سایت ها و پلتفرم های فعال در زمینه اجاره ویلا همچون سامانه هوشمند اتاقک مسئله ای را در زمینه اجاره آنلاین ویلا نخواهند داشت.

اما یکی دیگر از مناطقی که برای سفر شما به مناطق شمالی کشور می تواند جذاب باشد شهر نوشهر است که به طور معمول شمار بسیاری از گردشگران و مسافران این منطقه را برای اقامت خود انتخاب می نمایند زیرا این شهر به قدری سرسبز و زیباست که مسافران و گردشگران با اجاره آنلاین ویلا از اتاقک مطابق با سلیقه خود می توانند در ویلاهای ساحلی، لوکس، سنتی، مدرن و کلاسیک این شهر زیبا اقامت نموده و از جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری آن بهره مند شوند.

گزینه سومی که می تواند توجه شما را برای اقامت در شهرهای شمال جلب کند شهر زیبای کلاردشت است که در استان مازندران واقع شده است نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت است و به دلیل طبیعت چشم نواز و هوای خنک محلی مناسب برای تفریح و گردش و حتی اقامت است به همین منظور برای آرامش خیال و رفاه حال مسافران سامانه هوشمند اتاقک در این هر زیبا نیز شرایطی را ایجاد نموده که قبل از سفر مسافران امکان اجاره آنلاین ویلا را داشته باشند و با هر نوع نگرش و سلیقه و دیدگاهی اقامتی مطلوب و سفری جذاب و به یادماندنی را داشته باشند.

اما چهارمین منطقه دیدنی و زیبا در استان های شمالی کشور به خصوص استان مازندران شهر زیبای رامسر است که از طرف داران بی شماری برخوردار است این شهر زیبا که درگذشته با نام سخت سر شناخته می شد در تابستان ها دارای آب وهوای گرم و مرطوب و در زمستان ها از آب وهوایی معتدل برخوردار است بنابراین اگر علاقه مند به استفاده از طبیعت جنگل و دریا هستید برای سفر به شمال کشور، شهر زیبای رامسر را در گوشه ذهن خود داشته باشید.

شهر زیبای رامسر که از امکانات ویژه تفریحی برخوردار است دارای فرودگاه بوده و مسافران از هر نقطه از کشور می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به این شهر سفر نمایند و از اماکن دیدنی و تفریحی این شهر جذاب بهره مند شوند.

در شهر رامسر دیگر همچون گذشته مسافران در بدو ورود به این شهر زیبا دچار کلافه گی و سردرگمی برای یافتن اقامتگاهی مناسب، امن و آرام نخواهند بود زیرا سامانه هوشمند اتاقک بستری را فراهم نموده که مسافران قبل از سفر تنها با چند کلیک ساده به این و بسایت و پلتفرم وارد شده و مطابق با سلیقه و بودجه خود اقدام به اجاره آنلاین ویلا در رامسر نمایند.

با چنین اقدامی مسافران و گردشگران بلافاصله پس از رسیدن به این شهر می توانند به ویلای اجاره ای خود در رامسر به وسیله اتاقک مراجعه نموده و بدون کوچک ترین بلاتکلیفی، نگرانی و دغدغه ای تجربه اقامتی مطلوب، بهداشتی، مالی، امن و مملو از آرامش را داشته باشند.

در چنین شرایطی علاوه بر اینکه از هدر رفت زمان مسافران و گردشگران برای جستجوی ویلای موردنظر کاسته می گردد بلکه مسافران در محلی مطابق با سلیقه و خواسته خود به استراحت خواهند پرداخت و سفری مناسب را تجربه خواهند کرد.

بنابراین با این گونه بسترسازی ها پیشنهاد می گردد که مسافران و گردشگرانی که سفر به مناطق شمالی کشور را در برنامه خود دارد اقامت در یکی از این مناطق زیبای مطرح شده را لحاظ نمایند تا علاوه بر بهره مندی از طبیعت زیبا و چشم نواز این شهرها از اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری آنها نیز استفاده نموده و سفری خاطره انگیز را در دفترچه زندگی خود در کنار دوستان و خانواده به ثبت برسانند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1756

به "دغدغه اقامت مسافران در مناطق شمالی کشور مرتفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه اقامت مسافران در مناطق شمالی کشور مرتفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید