سفر به عمان، اقامتی ارزان در گران ترین شهر عرب (تور عمان ارزان)

به گزارش تور بالی اندونزی، کشور عمان به عنوان 29 شهر گران قیمت و لوکس جهان شناخته می گردد و در صدر فهرست گران قیمت ترین کشور در جامعه عرب خود را معرفی کند. بنابر آنالیز های اجرا شده تور مسافرتی و سفر به عمان به مراتب گران تر ازتور برلین، استکهلم، روم، سان فرانسیسکو، مادرید، میامی و حتی تور دبی است. بدون در نظر گرفتن اینکه در عمان زندگی می کنید و یا در این شهر مشغول به کار هستید این امکان در اختیار شما است که با به کار گیری چند ترفند ساده به نحوی ارزان تر روزگار خود را سپری کنید. در این مقاله راجع به سفر به عمان و این ترفندها، بیشتر می خوانیم با خبرنگاران همراه باشید...

سفر به عمان، اقامتی ارزان در گران ترین شهر عرب (تور عمان ارزان)

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

1) کجا اقامت کنیم؟

اگر قصد سفر به عمان و اقامتی کوتاه درکشور عمان داشته باشید و این کشور را به عنوان مقصد تور نوروزی یا تور مسافرتی خود انتخاب کنید. برترین گزینه برای شما دنبال کردن سایت های گردشگری است می توانید در Couch Surf و یا Airbnb عضو شوید و امیدوار باشید که یک عمانی شما را به منزل خود دعوت کند شاید برایتان جالب باشد بدانید عمانی ها در مهمان نوازی معروفیت فوق العاده ای دارند. اما اگر قرار است برای چند مدتی در عمان اقامت کنید و در پی اجاره کردن یک اپارتمان هستید بهتر است در منطقه نوساز Shmeissani یا محله قدیمی Jabal Amman متمرکز شوید چراکه قیمت خانه در این منطقه ها به نسبت ارزان تر است و دسترسی قابل قبولی تا مرکز شهر دارند.

2) حمل و نقل

اگرچه هزینه حمل و نقل جزو مخارجی است که کمتر به آن توجه می کنیم اما ضروری است بدانید که همین هزینه های ناچیز روزانه را اگر در طول ماه جمع ببندیم با رقم قابل توجهی روبه رو خواهیم شد. این امکان در اختیار شما است که برای رسیدن به محل کار و یا در طول تور یک روزه ی خود از تاکسی یا اتوبوس بهره ببرید. هزینه اتوبوس به مراتب کمتر است اما به سختی می توان در شهر ایستگاه مشخصی برای آن در نظر گرفت از جهت دیگر سرویس های اتوبوس در فواصل طولانی قابل دسترس هستند و نمی توان به سادگی از آنها استفاده کرد. برترین راه چاره برای شما این است که محل زندگی خود را در نزدیکی محل کارتان انتخاب کنید و فاصله بین خانه تا محل کارتان را قدم بزنید.

3) خرید

اگر برای خرید به سوپرهای لوکس، هایپرها و یا مجتمع های تجاری مراجعه می کردید از این به بعد یک خط قرمز به دور این نقاط بکشید چراکه قرار است بازارهای سنتی و فروشگاه های محلی را به عنوان منبع خرید خود انتخاب کنید. خرید سبزیجات، میوه، و لوازم اشپزی از سوپرمارکت های محلی و بازارهای سنتی نه تنها ارزان تر است بلکه می توانید مطمئن باشید که محصولاتی تازه و با کیفیت را خریداری خواهید کرد. این در حالی است که می توانید برای خرید لباس و دیگر اقلام از آدینه بازارهایی که در محله های قدیمی عمان برپا می گردد بازدید کنید. این اقلام نه تنها خوش کیفیت هستند بلکه با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2339

به "سفر به عمان، اقامتی ارزان در گران ترین شهر عرب (تور عمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به عمان، اقامتی ارزان در گران ترین شهر عرب (تور عمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید