ضرب شصت بلندقامتان ایرانی برای رقبا

به گزارش تور بالی اندونزی، تیم ملی والیبال امید ایران در چهارمین بازی خود مقابل تیم ملی والیبال امید قزاقستان به رجحان رسید و با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل دست یافت.

ضرب شصت بلندقامتان ایرانی برای رقبا

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، بلندقامتان ایرانی امروز با حمایت پرشور تماشاگران اردبیلی توانستند با نتیجه 3 بر 0 حریف خود قزاقستان را شکست دهند و با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی والیبال امیدهای آسیا راه یابند.

امروز تماشاگران اردبیلی اعم از کودک و نوجوان یک صدا تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کردند به طوری که در استادیوم رضازاده امروز جای سوزن انداختن نبود و حتی بیرون از استادیوم نیز هزاران تماشاگر اردبیلی تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق می کردند.

امروز یک روز بسیار تاریخی در وزرزش استان اردبیل رقم خورد به طوری که شور و نشاط خاصی در خیابان ها و استادیوم رضازاده اردبیل به وجود آمده بود و همه یک صدا تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کردند.

با برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل شور و نشاط خاصی بین تماشاگران به وجود آمده است و امروز ورزش والیبال در اردبیل حرف نخست را می زند که انتظار می رود با حمایت مسئولان مسابقات بین المللی دیگری نیز در اردبیل برگزار گردد.

تیم ملی والیبال امید ایران فردا به مصاف تایلند می رود

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: تیم ملی والیبال امید ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا فردا ساعت 17:30 در استادیوم رضازاده به مصاف تیم ملی والیبال امید تایلند می رود و انتظار داریم با حضور تماشاگران اردبیلی تیم ملی والیبال امید ایران به پیروزی دست یابد و به فینال مسابقات برسد.

نادر فلاحی اضافه کرد: امروز تماشاگران اردبیلی با حمایت پرشور خود از تیم ملی والیبال امید ایران نشان دادند که ورزش والیبال در اردبیل صندلی بسیار بالایی دارد و اردبیل شایستگی میزبانی مسابقات بین المللی را نیز دارد.

وی با بیان این که امروز کودک و پیر و جوان همه به استادیوم آمده بوده تا یک صدا بازیکنان را تشویق نمایند، بیان نمود: ما مدیون تماشاگران اردبیلی هستیم که شایستگی میزبانی اردبیل را به همگان نشان دادند.

امروز شور و نشاط خاصی در اردبیل با پیروزی تیم ملی والیبال امید ایران به وجود آمد و انتظار می رود با قهرمانی تیم ملی والیبال امید ایران در مسابقات والیبال امیدهای آسیا مردم اردبیل و کشورمان شاد و شاد باشند.

خوان سیچلو گفت: بازی های قبلی تیم قزاقستان را با دقت بررسی نموده بودیم که این تیم بر روی دریافت ها مشکل داشت که با توجه به این موضوع و تقویت سرویس های تیم ملی والیبال امید ایران توانستیم این تیم را زمین گیر نموده و به هدف خود دست یابیم.

وی در رابطه با بازی فردای ایران در مقابل تایلند گفت: هیچ یک از بازی های این رقابت ها آسان نیست و وقتی که می بینیم تایلند به مرحله نیمه نهایی راه یافته است یعنی تیم قدرتمند و خوبی است و ما هیچ وقت ریسک ننموده و این تیم را دست کم نمی گیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران اضافه کرد: تمامی هدف ما قهرمانی در این مسابقات و کسب سهمیه مسابقات جام جهانی مصر است که برای دستیابی به این مهم تمامی کوشش خود را انجام می دهیم و امیدواریم که فردا با حضور پرشور تماشاگران به هدف خودمان دست یابیم.

سیچلو توضیح داد: شهر اردبیل ظرفیت ها و قابلیت های بی شماری در رابطه با ورزش والیبال دارد که بنده به نوبه خود از هیئت والیبال استان و اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر می کنم که توانستند این رویداد مهم را در اردبیل میزبانی نمایند.

حضور خبرنگاران خارجی و داخلی برای پوشش رویداد والیبال امیدهای آسیا در اردبیل

حضور خبرنگاران خارجی و داخلی برای پوشش رویداد والیبال امیدهای آسیا در اردبیل امروز جالب توجه بود به طوری که از کشورهای مختلف خبرنگاران برای پوشش این رویداد بزرگ به اردبیل آمده بودند و در سریع ترین زمان ممکن نتایج مسابقات والیبال امیدهای آسیا را به وسیله سایت ها و شبکه ها اطلاع رسانی می کردند.

امروز خبرنگاران و عکاسان لحظه به لحظه مسابقات والیبال امید ایران و قزاقستان را گزارش دادند به طوری که این خبرنگاران با حضور چشم گیر تماشاگران اردبیلی در استادیوم شگفت زده شده بودند و یکی از خبرنگاران چینی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز چنین جوی ندیده بودم که تماشاگران اردبیلی یک صدا تا آخرین لحظه تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کردند.

خبرنگار ژاپنی نیز با بیان این که حضور تماشاگران اردبیلی در استادیوم چشم گیر بود، بیان نمود: اردبیل شایستگی میزبانی مسابقات بین المللی را دارد و از این که امروز شور و نشاط را در بین تماشاگران اردبیلی دیدم بسیار شاد هستم.

گزارش از اکبر رزمی

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 887

به "ضرب شصت بلندقامتان ایرانی برای رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب شصت بلندقامتان ایرانی برای رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید