عالمی: استقلال، نود را دست کم گرفته بود، همه می خواستند پاس آخر را بدهند یا گل بزنند

به گزارش تور بالی اندونزی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است آبی ها، نود ارومیه را دست کم گرفته بودند و به همین دلیل به سختی افتادند.

عالمی: استقلال، نود را دست کم گرفته بود، همه می خواستند پاس آخر را بدهند یا گل بزنند

ایمان عالمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی سخت استقلال مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی گفت: بازی سختی نبود و خودشان کار را سخت کردند. جام حذفی شرایط خاصی دارد و کادر فنی استقلال هم به برخی بازیکنان استراحت دادند. تصمیم مربیان درست بود، اما فکر می کنم استقلال حریفش را دست کم گرفته بود و تاکتیک نود هم کار استقلال را سخت تر کرد.

وی با تمجید از رقیب دسته دومی استقلال شرح داد: نود تیمی جوان و قابل احترام بود که بازی زیبایی به نمایش گذاشت، با تراکم بازی کرد و ضدحملات خوبی می زد. تغییرات کادر فنی باعث شد استقلال رو به ارسال از جناحین بیاورد، اما سانترهای کمی هم روی دروازه نود ارسال شد. بازی جذابی دیدیم و استقلال شایسته پیروزی بود. با این حال تیم دوم استقلال یا نفرات دوم تیم باید کیفیت بهتری داشته باشند.

مربی پیشین استقلال در مورد استفاده مجیدی از بازیکنان ذخیره گفت: امیرعلی صادقی عملکرد خوبی داشت و علیرضا رضایی با مهار پنالتی توانست استقلال را به پیروزی برساند. زبیر نیک نفس هم بازی خوبی ارائه کرد، اما انتظار بیشتری از ارسلان مطهری داشتم و او باید نمایش بهتری ارائه می کرد. همه بازیکنان می خواستند کار مهمی انجام دهند، پاس آخر را بدهند یا گلزنی کنند.

عالمی در پاسخ به این پرسش که آیا فرایند فعلی استقلال می تواند امید را در دل هواداران این تیم برای موفقیت روشن نگه دارد یا خیر، اظهار داشت: پیروزی در بازی سال برابر سپاهان و واریز دو امتیاز بازی با گل گهر باعث شد استقلال شرایط بهتری پیدا کند. تیم پس از دربی فرایند خوبی داشت و بازگشت بازیکنانی که مصدوم بودند یا مقابل نود استراحت کرده اند، نفرات آماده ای را در اختیار مجیدی قرار می دهد. استقلال تا به امروز مقابل پرسپولیس، سپاهان و گل گهر بازی کرده و دیدارهایش از این به بعد آرام تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2136

به "عالمی: استقلال، نود را دست کم گرفته بود، همه می خواستند پاس آخر را بدهند یا گل بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالمی: استقلال، نود را دست کم گرفته بود، همه می خواستند پاس آخر را بدهند یا گل بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید