فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: در برخی صحنه ها می توانستیم بهتر عمل کنیم، در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم

به گزارش تور بالی اندونزی، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ از نمایش منجر به برتری تیمش لذت برده است.

فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: در برخی صحنه ها می توانستیم بهتر عمل کنیم، در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پس از برتری 4 بریک تیم فوتبال لیورپول مقابل میهمانش، کاردیف در هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرد.

سرمربی لیورپول گفت: لحظات خوبی را در بازی سپری کردیم. در واقع باید بگویم لحظات خوب بسیاری وجود داشتند و البته در برخی صحنه ها می توانستیم بهتر کار کنیم. از قلم نیاندازید در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان بازی نموده بودیم. باید موقعیت های بسیاری خلق می کردیم که برای رسیدن به این هدف، تنها کوشش بسیار نتیجه می داد.

کلوپ در ادامه اضافه کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و رفته رفته آن ها چند ضربه آغاز مجدد به دست آوردند. پرتاب های بلند کاردیف واقعا خطرناک بود. چنین موقعیت هایی کمی روحیه آن ها را بالا برد تا ما در یکی 2 صحنه در جایی که باید به خوبی عمل نکردیم؛ مانند موقعیت منجر به ضربه سر آدام لالانا که البته ضربه خوبی بود اما به گل تبدیل نشد. می توانستیم در چنین صحنه هایی دقیق تر عمل کنیم اما در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم. جدول رده بندی لیگ برترانگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 117

به "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: در برخی صحنه ها می توانستیم بهتر عمل کنیم، در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: در برخی صحنه ها می توانستیم بهتر عمل کنیم، در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید