تور گرجستان ارزان: مراکز خرید باتومی، گرجستان

به گزارش تور بالی اندونزی، باتومی، یکی از شهرهای بندری گرجستان و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در این کشور است. در مراکز خرید باتومی می توانید برترین سوغات را برای دوستان و عزیزان خود بخرید.

تور گرجستان ارزان: مراکز خرید باتومی، گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تپه های پوشیده از مه، پس زمینه چشم انداز های زیبای باتومی است. باتومی، به مرکز سرگرمیات و گردشگری گرجستان تبدیل شده و این شهر روز به روز از نظر گردشگری توسعه می یابد و یکی از نشانه های این توسعه تجاری، افتتاح مراکز خرید نو و مدرن است که در آن ها فروشگاه های برندهای معروف، برترین و نوترین محصولات خود را عرضه می نمایند. البته باتومی را بیشتر به خاطر جاذبه های دیگرش می شناسند و در مجموع، این شهر برای خرید مناسب نیست. ولی تعدادی مرکز خرید دارد که از آن ها می توانید محصولات مورد احتیاجتان را بخرید.

مثل همه شهرهای بزرگ و توریستی جهان، مراکز خرید باتومی هم چیزی فراتر از یک مکان تجاری ساده هستند و غیر از انواع فروشگاه ها، امکانات سرگرمیی مثل سینما و سالن بولینگ و محوطه مخصوص بازی بچه ها و... دارند. در این مراکز تقریبا همه امکانات مورد احتیاج برای یک سرگرمی چند ساعته خانوادگی وجود دارد تا همه اعضای خانواده در کنار هم بتوانند از لحظات حضور خود در این مراکز، لذت ببرند. در ادامه با تعدادی از مهم ترین مراکز خرید باتومی آشنا می شویم.

اگر در پی سفری مقرون به صرفه به گرجستان هستید، انواع تورهای گرجستان را از لحاظ قیمت و ویژگی های آن ها با هم مقایسه نموده و به راحتی و با چند کلیک، تور مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت از فروشنده های معتبر مسافرتی رزرو کنید.

تور زمینی گرجستان

شهر اپل باتومی

اگر از هواداران محصولات شرکت اپل هستید، بدون شک از سر زدن به این فروشگاه بزرگ و تماشای آخرین محصولات این برند لذت می برید. ضمن اینکه می توانید این محصولات را بخرید و از اصالت آن ها مطمئن باشید. گاهی به مناسبت های مختلف، این فروشگاه پیشنهادهای ویژه ای برای خریداران دارد که اگر قصد خرید داشته باشید، برترین فرصت برای خریدن است.

مرکز خرید کاپارول سنتر

کاپارول سنتر یکی از محبوب ترین مراکز تجاری باتومی برای اهالی شهر و گردشگران است. این مجموعه روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است و در سایر روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر می توانید برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید.

باتومی مال

باتومی مال یک مجموعه تجاری و سرگرمیی چهار طبقه در مرکز شهر باتومی است که بیش از 50 فروشگاه و سایر امکانات سرگرمیی برای بچه ها و بزرگسالان دارد. وای فای رایگان و پارکینگ از امکانات این مجموعه است. اگر می خواهید نوترین و برترین محصولات از برندهای برتر را بخرید این مرکز برترین انتخاب است. به غیر از فروشگاه، مراکز خدماتی دیگری مثلا آرایشگاه زنانه و مردانه، مرکز تناسب اندام و کافه هم در این مجموعه وجود دارد. فروشگاه های این مرکز به فروش محصولاتی از قبیل پوشاک و اکسسوری از برندهای داخلی و خارجی اختصاص یافته اند.

مرکز خرید باتومی پلازا

یکی دیگر از مراکز خرید باتومی، باتومی پلازا است که در مرکز شهر قرار گرفته است. البته مجموعه باتومی پلازا غیر از مرکز خرید از بخش های مختلفی تشکیل شده است. ساختمان های اداری، مرکز خرید دو طبقه، سینما، رستوران، کافه، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، استخر استاندارد المپیک، هتل چهار ستاره، پارکینگ در طبقات زیر همکف و واحدهای مسکونی، از بخش های مختلف این مجموعه است. در این بنای چند منظوره همه این امکانات در کنار هم قرار دارند. این مرکز خرید برای خرید محصولات فراوری داخلی از جمله انواع زیورآلات و محصولات نقره، عینک آفتابی و... مناسب است. رستوران این مجموعه نسبتا مقرون به صرفه است و غذاهای محلی سرو می نماید.

هوپا بازار

برخی از غرفه های این بازار بزرگ به فروش لباس اختصاص دارد. در این بازار هر آنچه که فکر کنید پیدا می گردد، قیمت آن ها مقرون به صرفه است البته نباید توقع کیفیت بالا داشته باشید. اگر می خواهید مواد غذایی تازه بخرید با کمترین قیمت می توانید از هوپا بازار خرید کنید. مثل همه بازارهای شلوغ دیگر، اینجا هم چانه زدن رواج دارد. فروشنده ها معمولا رفتاری محبت آمیز و گرم دارند. البته اگر اهل خرید لوکس و بی دردسر هستید، این بازار جای مناسبی برای شما نیست. می توانید انواع سوغاتی های خوراکی را از این بازار بخرید. ضمناً در این بازار برخلاف مراکز خرید شیک و لوکس، فرصتی برایتان فراهم می گردد تا با اهالی شهر و سبک زندگی روزمره آن ها از نزدیک آشنا شوید.

فروشگاه آرت گالری

فروشگاه آرت گالری در خیابان Rustaveli قرار گرفته است و یکی از محبو ب ترین فروشگاه های شهر برای خرید سوغات است. هر آنچه که از سوغات باتومی در نظر داشته باشید در این فروشگاه پیدا می گردد. سوغاتی های خوراکی را می توانید قبل از خرید امتحان کنید. فروشنده ها رفتاری بسیار صمیمانه و محبت آمیز با خریداران دارند و به خوبی شما را هدایت می نمایند. ضمناً در این فروشگاه می توانید خرید خود را با کارت اعتباری انجام دهید.

منبع: کجارو / tripadvisor.co.za / tripadvisor.com
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2202

به "تور گرجستان ارزان: مراکز خرید باتومی، گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: مراکز خرید باتومی، گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید