تور ارزان اروپا: معرفی زیباترین جاده های اروپا

به گزارش تور بالی اندونزی، دل را به جاده زدن و سفر در دل طبیعت، یکی از مهم ترین راهکارهای تجدید روحیه می باشد. بسیاری از گردشگر هایی که تا به امروز به کشورهای اروپایی سفر نموده اند از وجود جاده هایی رویایی در دل این کشورها بی خبر بوده اند. ما در اینجا قصد داریم زیباترین جاده های اروپایی را به شما معرفی نماییم.

تور ارزان اروپا: معرفی زیباترین جاده های اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وقتی هدف از مسافرت رسیدن به مقصد نباشد و چشم اندازهای راستا نقش اصلی را در تازه کردن روحیه داشته باشند، چرا تجربه سفر خود را در تماشای ترین جاده ها رقم نزنیم؟ راستای چون اِستلویو پَس (Stelvio Pass) در شمال ایتالیا که پیچ و خم های آن بی شباهت به جاده چالوس نیستند و یا جاده های چشم نواز دیگری در سراسر اروپا که تعدادی از آن ها را در ادامه آنالیز می کنیم؛

جاده نوکام، اتریشاین جاده 34 کیلومتری در قسمت شرقی رشته کوه های آلپ در کرنتن (Carinthia) قرار گرفته است. با این که نوکام (Nockalm) در زمستان ها به علت شرایط بد آب و هوایی مسدود می گردد، با عبور از پیچ و خم های آن در سایر فصل ها می توان چشم اندازهایی زیبا را از جنگل های کاج و کوهستان اطراف دید.

جاده جِنتالی، فرانسهراستا جِنتالی (Route Gentelly) یکی از زیباترین جاده های اروپا در جنوب فرانسه است که در هنگام رانندگی در آن، مسافران با عبور از تونل های سنگی چشم نواز، چشم انداز ای منحصربه فرد از خط ساحلی کوت دازور (Côte dAzur) را خواهند دید؛ برخلاف سایر جاده های شمالی که در زمستان ها مسدود می شوند، جِنتالی تمام سال قابل عبور است.

جاده افسانه ای، آلمانهمانطور که از نامش پیداست، این مورد از فهرست جاده های زیبای اروپا برای بازدید بچه ها بسیار مناسب است. جاده افسانه ای (Fairy Tale Route) فاصله 600 کیلومتری بین شهرهای برمن (Bremen) و هاناو (Hanau) را پوشش داده و در حین عبور از آن قلعه ترندلبرگ که الهام بخش داستان راپونزل بود و شهر اشتایناو، محلی که برادران گریم در آن بزرگ شدند را می توان دید.

اتوبان، آلمانتهیه فهرستی از زیباترین جاده های اروپا بدون ذکر نام اتوبان (Autobahn) امکان پذیر نیست. خوشبختانه تصویر به خوبی گویای همه چیز است.

راستا یک، ایسلندراستا یک (Route One) که کل ایسلند را پوشش می دهد، چشم انداز های زیبایی از کوه های یخی بزرگ، آبشارها و آتشفشان های خاموش دارد.

اِستلویو پَس، ایتالیااِستلویو پَس در زمین های کوهستانی شمال ایتالیا و بخشی از سوئیس قرار گرفته است. معمولا به بازتماشامایندگان پیشنهاد می گردد که برای اجتناب از شلوغی و گیر کردن در ترافیک گردشگر هایی که برای لذت بردن از منظره ها با سرعت بسیار پایین حرکت می نمایند، صبح زود از این جاده زیبا تماشا نمایند.

جاده اقیانوس اطلس، نروژجاده اقیانوس اطلس بسیار کوتاه (در حدود 8 کیلومتر) است و عبور از آن در آب و هوای نامناسب کار آسانی نیست، اما از آنجایی که این جاده از جزایر مختلفی می گذرد و منطقه اویوری (Averøy) را به اید (Eide) وصل می نماید، چشم اندازهای آن از کوهستان و اقیانوس، بسیار چشم نواز هستند. با این حال گردشگر ها معمولا بازدید خود را به روزهای آفتابی موکول می نمایند.

جاده ساحلی اشتوریل، پرتغالاین مورد از فهرست زیباترین جاده های اروپا راستای است که از شهر لیسبون، مرکز پرتغال، شروع می گردد. تصویر بالا قسمتی از دماغه روکا (Cabo da Roca) و چشم انداز تماشای آن از اقیانوس را نشان می دهد که در غربی ترین نقطه اروپای قاره ای قرار گرفته است.

بزرگراه ترانسفاگاراس، رومانیبزرگراهی 90 کیلومتری با پیچ های تندی که از کوه های فاگاراس (Fagaras) می گذرند، ترانس فاگاراس (Transfăgărășan) جاده ای است که بازدید از آن قویا توصیه می گردد. قسمت شمالی این جاده به دریاچه ویدرارو (Vidraru) منتهی می گردد.

جاده نظامی، اسکاتلندجاده نظامی که با نام A39 هم شناخته می گردد، به نسبت سایر جاده های اروپا دور افتاده تر بوده و به پارک ملی کَنگُرمز (Cairngorms) راه دارد. بازدید از منظره ها تماشای و آرامش بخش این جاده که صحنه هایی از چرای گوسفندان هم جزوی از آن هاست، به وسیله وب سایت معروف Ultimate Drives توصیه شده است.

گریمزل پَس، سوئیسبه اعتقاد بسیاری چشم اندازهای فوق العاده زیبای گریمزل پَس (Grimsel Pass) از منظره ها اِستلویو پَس هم تماشای تر هستند. این جاده در رشته کوه آلپ برنیس (Bernese Alps) قرار گرفته و ترافیک نسبتا سبکی دارد.

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2064

به "تور ارزان اروپا: معرفی زیباترین جاده های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: معرفی زیباترین جاده های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید