طراحی سایت: معرفی سایت: بازدید مجازی از مکان های دیدنی دنیا

به گزارش تور بالی اندونزی، احتمالاً برای همه ما مقدور نیست که به تمام مکان های زیبا و دیدنی دنیا سفر کنیم و آنها را از نزدیک ببینیم. اما می توان مشاهدات خود را بالاتر از یک عکس ببریم و به صورت مجازی به آنها سفر کنیم. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با برترین وب سایت در این زمینه آشنا کنیم.

طراحی سایت: معرفی سایت: بازدید مجازی از مکان های دیدنی دنیا

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وب سایتAir pena

این وب سایت کاربردی برای افرادی است که می خواهند زیباترین و مجذوب نماینده ترین مکان های تاریخی و گردشگری دنیا را از خانه خود دیدن نمایند. این سایت امکان گشت و گذار360 درجه در مکان مورد نظر را برای شما فراهم آورده و شما می توانید با حرکت موس خود روی تصویر از زوایای مختلفی، این مکان ها را مشاهده کنید.

بیشتر تصاویر پانارومای موجود در سایت از زوایای هوایی بوده که کمتر در عکس ها و فیلم های که قبلا از این مکان ها دیده اید به آن پرداخته شده است. ضمن مراجعه به سایت Airpano.com ما نیز در ادامه چند مکان معروف دنیا را برای بازدید پانارومای شما قرار داده ایم

منبع: کجارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2073

به "طراحی سایت: معرفی سایت: بازدید مجازی از مکان های دیدنی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: معرفی سایت: بازدید مجازی از مکان های دیدنی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید