معرفی هتل کنکورد در مالزی

به گزارش تور بالی اندونزی، هتل کنکورد در مالزی

مثلث طلایی قطب تجاری، مالی و تفریحی کوالالامپور در مالزی است و دلیل اینکه به آن مثلث طلایی می گویند وجود سه خیابان اصلی در سه ضلع این مثلث هستد. به غیر از برج های دوقلوی پتروناس، برج کوالالامپور یکی از جاذبه های این قسمت است که در کنار ایستگاه مونوریل بوکیت نیناس واقع شده است و نمای خاصی به این منطقه داده است. گفتیم اینجا نقطه مرکزی شهر است پس معلومه که هتل های زیادی باید داشته باشد تا به حال چند تا از هتل های این منطقه را آنالیز کردیم، امروز هم می رویم سراغ هتل کنکورد. احتمالا قبل از اینکه با تور مالزی همراه شوید دلتان می خواهد تا اطلاعاتی درباره هتل کنکورد بدست بیاورید پس خبرنگاران را همراهی کنید.

معرفی هتل کنکورد در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هتل کنکورد (Concorde) تجربه اقامت در قلب کوالالامپور را برایتان فراهم می نماید. هتل 4 ستاره کنکورد در مثلث طلایی قرار گرفته است و تا برج های دوقلوی پتروناس و مرکز شهر کوالالامپور فقط 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد و برای کسانی که می خواهند در یکی از بهترین مکان های شهر کوالالامپور اقامت نمایند و در عین حال در حد هتل 5 ستاره خرج ننمایند انتخاب مناسبی ست. هتل لابی بزرگ و کارکنانی مودب دارد که مسلط به زبان انگلیسی هستند.

اتاق ها مجهز به تلویزیون، چای|قهوه ساز، سشوار، اتو، میز اتو و … اند و از پنجره برخی از اتاق ها برج های دوقلوی پتروناس دیده می شوند. اتاق های طبقات بالاتر به دلیل ویوی زیباتر و امکانات و تمیزی بهتر هواداران بیشتری دارند. در همه جای هتل وای فای رایگان هست البته گاهی نصف شب ها امکان کانکت شدن فراهم نیست.

4 رستوران و کافه در هتل هست، رستوران Melting Pot غذاهای غربی و محلی سرو می نماید. برای خوردن غذاهای چینی باید به رستوران Xin Cuisine بروید. صبحانه هتل رایگان است و تقریبا همه مسافران از صبحانه بوفه این هتل که در رستوران melting Pot سرومی گردد رضایت کامل دارند؛ انواع غذاهای مالزیایی، چینی، شیرینی و میوه در میان خوراکی های صبحانه پیدا می گردد و سرآشپز هر غذای گرمی که بخواهید مثل نیمرو و املت را برایتان درست می نماید. هیچ وقت این صبحانه را از دست ندهید چون شما را برای آغاز یک روز پرانرژی حسابی می سازد. اگر در روزهای پیک سفر به مالزی می روید بهتر است تا قبل از ساعت 8 صبح صبحانه خود را تمام کنید چون بعد از آن رستوران شلوغ و نوبتی می گردد.

هتل استخری تمیز دارد با چشم اندازی از ساختمان ها و برج های شهر. برای استفاده از باشگاه باید هزینه پرداخت کنید.

در مجموع هتل به مراکز خرید و رستوران ها نزدیک است، فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی پوترا 10 دقیقه رانندگی است. همچنین از هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 45 کیلومتر راه است که یک ساعته طی می گردد. هتل در کنار ایستگاه مونوریل بوکیت ناناس قرار گرفته است که با آن می توانید سفر راحتی به بیشتر قسمت های شهر داشته باشید. البته به ایستگاه اتوبوس وتاکسی هم نزدیک است و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی در موقعیت خوبی قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل شامل فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، مغازه، روزنامه، روم سرویس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری است.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 406

به "معرفی هتل کنکورد در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کنکورد در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید