مهند علی: پیروزی برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای قهرمان عراق تقدیم می کنیم

به گزارش تور بالی اندونزی، زننده نخستین گل تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت های آسیا 2019 پیروزی نفس گیر برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای کشورش تقدیم کرد.

مهند علی: پیروزی برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای قهرمان عراق تقدیم می کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت شبکه تلویزیونی السومریه عراق، مهند علی میمی گفت: تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت های آسیا 2019 به دنبال صعود به فینال با کوشش سخت است. بازی مان برابر ویتنام سخت و بسیار قدرتمندانه بود زیرا نخستین بازی عراق در جام ملت ها محسوب می شد.

مهند علی میمی که زننده گل نخست عراقی ها برابر ویتنام بود ادامه بود: به خاطر مردم عراق از این پیروزی شاد هستیم زیرا آنها را شایسته پیروزی و شادی می دانیم. ما این پیروزی را به مردم، ارتش و شهدای عراق که قهرمانان کشورمان هستند تقدیم می کنیم.

این بازیکن تیم ملی فوتبال عراق در پایان گفت: کار سختی در جام ملت های آسیا 2019 پیش رو داریم اما برای رسیدن به فینال مبارزه خواهیم کرد. برای بازیکن تیم ملی فوتبال عراق هیچ کاری نباید سخت باشد و بازی با ویتنام نشان دهنده ارزش های بازیکنان بود.

تیم ملی فوتبال عراق روز گذشته با نتیجه 3 بر 2 از سد ویتنام گذشت. در بازی نخست گروه D جام ملت های آسیا ایران با نتیجه 5 بر صفر یمن را شکست داده بود. در بازی های دور دوم ایران به مصاف ویتنام می رود و عراق رو در روی یمن قرار می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 303

به "مهند علی: پیروزی برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای قهرمان عراق تقدیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهند علی: پیروزی برابر ویتنام را به مردم، ارتش و شهدای قهرمان عراق تقدیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید