هتل سانوی ولوسیتی کوالالامپور؛ هتلی 4 ستاره با 351 اتاق، تصاویر

به گزارش تور بالی اندونزی، هتل سانوی ولوسیتی کوالالامپور هتلی 4 ستاره با 351 اتاق در یکی از زیباترین و پرطرفدارترین شهرهای مالزی است.

هتل سانوی ولوسیتی کوالالامپور؛ هتلی 4 ستاره با 351 اتاق، تصاویر

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

چشم انداز و نمای هتل از یک طرف و موقعیت مکانی آن از طرف دیگر، این هتل لوکس را جزو اولین گزینه های اقامتی گردشگرانی نموده که با خرید بلیط هواپیما کوالالامپور قصد سفر به این شهر زیبای مالزی را دارند.

موقعیت مکانی هتل سانوی ولوسیتی کوالالامپور

قطعاً یکی از اصلی ترین دغدغه ها بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پیدا کردن هتلی با امکانات و موقعیت مناسب است. هتل Sunway Velocity Hotel Kuala Lumpur از هتل های لوکس کوالالامپور است پس امکانات و خدماتش در حدی مناسب هستند. اما از نظر موقعیت باید گفت این هتل ایده آل ترین موقعیت را بین هتل های کوالالامپور دارد.

به ویژه اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به کوالالامپور بازدید از جاذبه ها و مراکز خرید کوالالامپور است پس باید در هتل سانوی اقامت داشته باشید؛ چون در چند قدمی هتل مرکز خرید سانوی قرار گرفته و فاصله هتل تا مرکز شهر تنها 10 دقیقه است.

یعنی مهمانان این هتل می توانند در عرض ده دقیقه خود را به مرکز شهر و جاهای دیدنی کوالالامپور برسانند.

انواع اتاق های هتل

سانوی برای راحتی مهمانانش اتاق ها با امکانات مختلفی را در نظر گرفته است. اتاق هایی با طراحی مدرن که اقامت و خواب راحتی را به مهمانان خود هدیه می دهند. به طور کلی انواع اتاق های این هتل شامل اتاق های سوپریور کینگ، سوپریور تویین، سوپریور پلاس کینگ، سوپریور پلاس تویین، سوپریور پریمیر کینگ و سوییت جونیور است.

تمامی این اتاق ها و سوئیت ها تقریباً خدمات و امکانات مشابهی دارند اما تفاوت هایی هم در این اتاق وجود دارد، به طور مثال فضای سوئیت جونیور از اتاق سوپریور کینگ بزرگتر بوده و دارای فضای نشیمن و بعضی امکانات دیگر است.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های این هتل لوکس دارای سیستم تهویه مطبوع و کتری برقی هستند . گرچه اطراف هتل جاهای دیدنی فراوانی دارد و مهمانان احتمالا بیشتر وقت خود را در بیرون از هتل خواهند بود با این حال برای همان مدت زمان کمی که در اتاق خواهند بود تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای در اتاق قرار گرفته تا مهمانان اوقات بیکاری خود را به تماشای برنامه های مختلف بنشینند.

اگر وسیله ارزشمند و گرانبهایی همراه خود دارید می توانید آن را در صندوق امانات داخل اتاق گذاشته و با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازید. حمام داخل اتاق ها و سوییت ها مجهز به امکاناتی مانند سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند و دیگر نیازی نیست که مهمانان همراه خود سشوار، شامپو و غیره بیاورند.

رستوران هتل

هتل سانوی ولوسیتی کوالالامپور تنها یک رستوران دارد اما همین رستوران مجموعه وسیعی از انواع غذاهای محلی، مالزیایی و بین المللی را سرو می نماید. اما اگر به دنبال گزینه های بیشتری باشید می توانید به فود کورت مرکز خرید سانوی که درست به ساختمان هتل چسبیده مراجعه کنید. در لابی هتل کافه ای با نام کافئینت قرار گرفته است که با مجموعه ای از نوشیدنی های محبوب استارباکس و اسنک ها و میان وعده های سبک پذیرای مهمانان هتل است.

امکانات ورزشی تفریحی هتل

مهمانان ورزشکاری که حتی در سفر هم به دنبال سلامتی خود هستند بد نیست سری به باشگاه ورزشی مجهز هتل زده و با سوزاندن کالری ها تناسب اندام خود را در سفر نیز حفظ نمایند. مهمانانی که خیلی اهل باشگاه نیستند می توانند در استخرهای هتل که برای مهمانان رایگان است تنی به آب بزنند. قطعاً شنا کردن در استخرهای بی خاتمه تجربه بی نظیر است که خاطره اش تا مدتها همراهتان خواهد بود.

سایر خدمات و امکانات هتل

سانوی امکانات و خدمات مختلفی را برای یک اقامت دلنشین و خاص فراهم نموده است. به طور مثال این هتل اینترنت، پارکینگ و استخر را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده است.

مهمانان برای دسترسی به بسیاری از خدمات نیازی به خارج شدن از هتل ندارند چون هر چیزی که میخواهند داخل مجموعه خود هتل وجود دارد از دستگاه های خودپرداز بانکی گرفته تا خدمات تبدیل ارز و غیره. بعضی از امکانات و خدمات هتل عبارتند از خدمات کانسیرج، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، اتاق های بدون سیگار، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته و غیره.

اماکن نزدیک به هتل

فاصله تا مرکز خرید مای تاون: 0.6 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر: 2.2 کیلومتر

فاصله تا رستوران دین این د اسکای مالزی: 2 .2 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید استار هیل گالری: 2.4 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور: 2.5 کیلومتر

فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: 3.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1830

به "هتل سانوی ولوسیتی کوالالامپور؛ هتلی 4 ستاره با 351 اتاق، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سانوی ولوسیتی کوالالامپور؛ هتلی 4 ستاره با 351 اتاق، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید