پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال مقابل چین در چهارمین دیدار

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، سومین روز از رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان دنیا با چهارمین پیروزی ملی پوشان جوان کشورمان مقابل تیم چین همراه بود. در این دیدار، نمایندگان کشورمان در چهار کوارتر پیروز میدان بودند و در نهایت با نتیجه 75 بر 21 بر تیم حریف غلبه کردند.

پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال مقابل چین در چهارمین دیدار

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

پیش از این نیز نمایندگان کشورمان مقابل تیم های تایلند، هند و استرالیا به فزونی دست یافته بودند و این پیروزی چهارمین برد پیاپی آنها بود.

پنجمین دیدار تیم ایران فردا پنج شنبه ساعت 11:30 به وقت محلی بانکوک مقابل تیم ژاپن برگزار خواهد شد و این مسابقه آخرین دیدار تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی است.

این مسابقات برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جوانان دنیا که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می گردد در حال جریان است و از تیم های حاضر، سه تیم برتر مجوز حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.

ایران، هند، ژاپن، تایلند، چین و استرالیا، شش تیم حاضر در این مسابقات هستند و این رقابت ها تا روز شنبه، 9 بهمن ماه در بانکوک برپاست.

تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران با ترکیب امیررضا احمدی، مهدی مظلوم، مهدی ماندگار، علی کریمی، مجتبی کمالی، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی و رضا عیوضی با سرمربیگری حسن پالار در این رویداد ورزشی حضور یافته است.

مسعود فلاح به عنوان مربی، حبیب خمجانی به عنوان نماینده فنی در این اعزام همراه با ملی پوشان هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده امیر ماندگار فرد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 504

به "پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال مقابل چین در چهارمین دیدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال مقابل چین در چهارمین دیدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید