کیم جونگ اون در پی گسترش روابط با ویتنام

به گزارش تور بالی اندونزی، رسانه دولتی کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش داد رهبر این کشور، در پیامی به مناسبت روز ملی ویتنام، نسبت به برقراری روابط قوی تری با این کشور جنوب شرق آسیا ابراز امیدواری نموده است.

کیم جونگ اون در پی گسترش روابط با ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ارزان ویتنام نوروز 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، طبق اعلام خبرگزاری مرکزی کره شمالی، کیم جونگ اون، رهبر این کشور عنوان نموده است روابط محبت آمیز و مشارکت بین احزاب و کشورهای ما با تاریخ و سنت دیرین، مانند همواره قوی خواهد بود.

به گفته خبرگزاری مرکزی کره، کیم طی این پیغام به اولین سفر رسمی خود به ویتنام در ماه مارس اشاره داشته که به گفته خودش، رویدادی مهم در تقویت و توسعه روابط دوجانبه و محبت آمیز فراهم نموده بود.

در اواخر ماه فوریه، کیم جهت شرکت در دومین نشست خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، راهی ویتنام شد؛ او طی سفرش، با نگوین فو ترونگ، رئیس جمهوری ویتنام و دیگر مقامات این کشور نیز ملاقات و ابراز امیدواری نموده بود که در تمام حوزه ها، همکاری و مراودات کره شمالی با ویتنام افزایش یابد.

خبرگزاری مرکزی کره، در ماه ژوئن از ورود یاری غذایی از سوی ویتنام به کره شمالی -بدون ارائه جزئیات بیشتر- خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 770

به "کیم جونگ اون در پی گسترش روابط با ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون در پی گسترش روابط با ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید