آخرین کوشش پرسپولیس برای میزبانی فینال آسیا

به گزارش تور بالی اندونزی، مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز درخواست خود را برای میزبانی از فینال آسیا به AFC ارسال نموده اند.

آخرین کوشش پرسپولیس برای میزبانی فینال آسیا

برای سفر با هزینه تور به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران ، ورزش سه نوشت: ویروس کرونا سبب شد تا بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا به کشور قطر منتقل گردد و با اینکه قرار بود بازی های منطقه شرق در مالزی برگزار گردد، این اتفاق به دلیل عدم آمادگی این کشور میسر نشد تا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر به فکر استفاده از میزبانی قطری ها بیفتند و بازی های منطقه شرق نیز به زودی در قطر آغاز می گردد.برای برگزاری فینال مسابقات نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز مسابقات، از تیم های عضو نظرسنجی نموده بود و با توجه به اینکه از غرب قاره به عنوان محل میزبانی از فینال مسابقات نام برده شده است، مسئولان باشگاه پرسپولیس درتلاشند استادیوم آزادی را به عنوان استادیومی که از فینال میزبانی خواهد نمود، معرفی نمایند.امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در این مورد گفته است: قرار است امروز نامه درخواست میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کنیم. قبل از آغاز بازی های گروهی لیگ قهرمانان، AFC از تمامی کشورهای شرکت نماینده یک نظرخواهی انجام داد که چه کشورهایی توانایی برگزاری رقابت ها را دارند که قطر شرایط آن را داشت. او سپس با اشاره به شانس کم میزبانی آزادی از فینال ادامه داده است: هر چند که فینال این رقابت ها باید در یک کشور غرب آسیایی برگزار گردد ولی احتمال اینکه فینال در تهران برگزار گردد خیلی کم است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1393

به "آخرین کوشش پرسپولیس برای میزبانی فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین کوشش پرسپولیس برای میزبانی فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید