شهر بانکوک را بهتر بشناسید

به گزارش تور بالی اندونزی، شهر بانکوک (Bangkok)، پایتخت ملی شناخته شده کشور تایلند می‌باشد. این شهر ترکیبی از جلوه‌های غربی، شرقی، مدرن و باستانی می‌باشد. این شهر نمایی چهره امروزی به خود گرفته در حالی که سنت های دیرین، همچنان در زندگی روزمره مردم تجلی می کنند.

شهر بانکوک را بهتر بشناسید

بانکوک که معنی آن شهر فرشته هاست در سال 1782 به دستور شاه رامای اول به عنوان پایتخت بنا شد و اکنون با گذشت بیش از دو قرن، به کلان شهری بزرگ تبدیل شده است. بانکوک نظیر سایر شهرهای بزرگ و مدرن دنیا به داشتن ساختمان های عظیم، هتل های بسیار مجلل، مراکز خرید و نیز فرودگاهی مدرن و بین المللی افتخار می کند، ضمن آنکه زیبایی بافت و رسوم سنتی خود را حفظ کرده است.

یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تور تایلند لحظه آخری از آن بازدید می‌کند، کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین است. این کاخ در واقع مجموعه‌ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن 18 تا نیمه های قرن 20 محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند است.

بازار روی آب این شهر در 80 کیلومتری جنوب غربی بانکوک، قرار دارد. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند.

میدان سیام در تایلند ترکیبی از لاکچری و زیبایی می باشد. این نقطه از بانکوک جزء نقاط پربازدید و البته گرانقیمت شهر می باشد. بسیاری آن را با خیابان پنجم در نیویورک و یا خیابان باند در لندن مقایسه می کنند. این منطقه پر است از مراکز خرید لوکس که دوستداران خاص خودش را دارد.

معبد آرون یا سپیده صبح از روی خدای هندو ها Aruna نام گزاری شده است. این معبد در تمام بروشور های توریستی دیده می شود و در کنار رودخانه Chao Phraya قرار دارد.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 694

به "شهر بانکوک را بهتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر بانکوک را بهتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید