10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک تایلند

به گزارش تور بالی اندونزی، در کنار خرید ، غذا و تفریح شبانه ، چه چیز دیگری ممکن است در بانکوک شما را هیجان زده کند ؟ این درست است که شما جذب همه چیزهایی که در بانکوک شهرت دارد ، می شوید اما در واقع خیلی چیزهای مهیج وجود دارد که از دید گردشگران تور بانکوک به دور مانده است . می تواند خیلی جالب باشد انتخاب تور دوچرخه سواری و گشتن در محله تاریخی در سرتاسر رودخانه چائو فرایا و یا تجربه ای لذت بخش از بازی گلف در یکی از بهترین زمین های اطراف بانکوک . بانکوک شهری است که می توانید از آن خیلی لذت ببرید . در ادامه 10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک را معرفی نموده ایم آنها را به خاطر بسپارید .

10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

دوچرخه سواری در بانکوک

پیاده روی در مسیرها توریستی ممکن است مقداری خسته نماینده باشد . انتخاب تور دوچرخه سواری در بانکوک می توانید تجربه ای بی نظیر از بازدید از بانکوک باشد . می توانید جاهایی را ببینید که با تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل هیچگاه دیده نمی شوند . سوار دوچرخه شوید و به سرعت از مکان هایی پنهان و زیبای بانکوک عبور کنید و از معابد ، باغ ها ، ساختمان های تاریخی ، مناظر طبیعی و … دیدن کنید .

بازی گلف در بانکوک

در بانکوک باشگاه های گلف بسیار عالی وجود دارد که دارای زمان های گلف در سطح دنیای هستند و خدمات بالایی را در قیمت های مناسبی ارائه می دهند . تورهای گلف در سراسر تایلند به ویژه در بانکوک بسیار مورد توجه قرار گرفته است . زمین های گلف زیادی در بانکوک وجود دارد که دسترسی راحتی از مرکز شهر دارند . اکثر آنها بازسازی و توسعه داده شده اند و در حد استاندارهای دنیای هستند .

موج سواری در بانکوک

Flow Rider یک دستگاه موج مصنوعی و باشگاه ساحلی در قلب بانکوک است . موج سواری یک راه عالی برای سرگرمی تمام اعضای خانواده می باشد . اگر هم تا کنون موج سواری ننموده اید ، به شما آموزش داده می گردد و یک ورزش جدید یاد می گیرید .

ورزش در پارک لمپینی

پارک لمپینی ، قدیمی ترین و بزرگترین پارک بانکوک است . یک پارک محصور در آرامش ، هوای تازه و سایه است که شهروندان این شهر را به ارتباط کامل با طبیعت می رساند . پارک بیش از نیم میلیون کیلومترمربع وسعت دارد و زیستگاه گیاهان و جانوران مختلفی است .

آبگرم و ماساژ در بانکوک

پس از چند فعالیت هیجانی ، چه می تواند بهتر از استراحت در یکی از اسپا های لوکس بانکوک یا یک ماساژ معروف سنتی تایلندی باشد ؟ پس از یک روز طولانی از پیاده روی ، خرید و گشت و گذار ، یک استراحت کامل خیلی لذت بخش است . بانکوک با وجود داشتن شلوغی و زرق برق ، یک مکان برای آرامش ، جوان سازی و تجدید حیات است .

اسکیت روی یخ در بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای گرم دنیا است . در اینجا راه هایی برای فرار از گرما وجود دارد . یکی از این راه های اسکیت روی یخ است . بانکوک دارای چندین حلقه یخی است - حتی به یک اندازه زمین المپیک . اگر اسکیت بلدید ، حتما سری به این باشگاه ها بزنید و اسکیت روی یخ انجام دهید و از لحظاتتان لذت ببرید . البته مبتدی ها نیز می توانند از این ورزش و سرگرمی در بانکوک بهره ببرند .

کارتینگ در بانکوک

کارتینگ فعالیتی هیجان انگیز در بانکوک است . در هر زمانی می توانید در مسیرهای مسابقه شرکت کنید و لذت برید . Easy Kart بزرگترین پیست کارتینگ در داخل بانکوک است که در خیابان سلطان سیتی (RCA) (خیابانی که برای باشگاه ها و بارهای شبانه روزی شهرت دارد) واقع شده است . این پیست از ساعت 13:00 تا 24:00 فعالیت دارد . این ورزش برای گروه های سنی مختلف و با تجربه های مختلف می تواند بسیار حالب باشد .

آموزش بوکس تایلندی در بانکوک

اگر چه موی تای به نظر می رسد یک ورزش خشن است ، اما یادگیری آن به درستی می تواند یک تجربه سرگرم نماینده و ارزشمند باشد . بسیاری از افراد بدون در نظر دریافت سن و جنس ، برای دفاع از خود از موی تای استفاده می نمایند . چندین مدرسه هنر رزمی در اروپا ، امریکا و آسیا این روزش آن را به دوره های خود اضافه نموده اند . اگر شما در تایلند هستید یا قصد دارید با تور تایلند سفر کنید ، چرا موی تای را در سرزمین خودش آموزش نبینید ؟ بهترین برای موی تای ، موسسه موی تای است که در رانگست واقع در شمال فرودگاه بین المللی بانکوک واقع شده است .

کلاس آشپزی غذای تایلندی

اگر شما یکی از میلیون ها آشپز جوان در سراسر دنیا هستید که دوست دارید غذای تایلندی تهیه کنید ، در سفر به بانکوک به کلاس آشپزی بروید . در این کلاس های به طور مستقیم از آشپزان تایلندی حرفه ای پخت انواع غذای تایلندی را یاد می گیرید که به شما در خصوص طعم ها ، مواد تشکیل دهنده و تکنیک های آشپزی غذای تایلندی آموزش می دهند .

بولینگ در بانکوک

بولینگ انتخابی بسیار مناسب برای آرامش و سرگرمی و تفریح در کنار دوستان و اعضای خانواده است و مخصوصا اگر رزی بارانی در بانکوک هستید ، حتما سری به مراکز بولینگ بزنید . مراکز بولینگ بیشتر در طبقات بالی مارکز خرید هستند . این ورزش از محبوب ترین تفریحات بانکوک است .

منبع: لذت سفر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 264

به "10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید