ابراز تمایل رضا یزدانی برای حضور در چهارمین المپیک

به گزارش تور بالی اندونزی، یک سایت روسی در گزارشی از ابراز تمایل رضا یزدانی قهرمان دو دوره دنیا برای حضور در المپیک توکیو اطلاع داد.

ابراز تمایل رضا یزدانی برای حضور در چهارمین المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یک سایت روسی در گزارشی از تمایل رضا یزدانی برای حضور در المپیک توکیو اطلاع داده و عنوان نموده یزدانی سیستم جدید انتخابی تیم ملی که اخیراً توسط فدراسیون کشتی تصویب شده را عادلانه می داند و اظهار داشته است برای حضور در بازی های المپیک حق به کشتی گیر داده می گردد که پس از شرکت در یک سری مسابقات، بیشترین امتیاز را کند.

این سایت همچنین به گفتگوی تلفنی یزدانی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز اشاره نموده است.

لازم به ذکر است علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی چندی پیش و در جمع خبرنگارران از ابراز تمایل یزدانی برای بازگشت به میادین کشتی اطلاع داد و بیان نمود: همه کشتی گیران در صورت توانایی می توانند طبق قانون وارد چرخه انتخابی شوند. رضا یزدانی هم به تازگی اعلام نموده می خواهد کشتی بگیرد. او قهرمان عظیمی است که امیدوارم پیروز باشد.

بر همین اساس رضا یزدانی که تجربه حضور در سه المپیک 2008 پکن، 2012 لندن و 2016 ریو را در کارنامه دارد تمایل دارد این بار و در آستانه 36 سالگی شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان کند تا شاید ناکامی هایی که همیشه در این میدان عظیم و بنا به دلایل مختلف به آن روبرو شده بود را جبران کند.

دارنده 2 مدال طلا و 2 بزنز دنیا، قهرمان 3 دوره بازی های آسیایی و دارنده مدال طلای آسیا با کوله باری از تجربه برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در وزن 97 کیلوگرم مدعیانی، چون محمد حسین محمدیان، علیرضا کریمی، مجتبی گلیج، علی شعبانی و جوانان عنواندار دیگری را پیش رو خواهد داشت که در نهایت باید دید کدامیک از این نفرات ملی پوش ایران در بازی های المپیک توکیو را خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1188

به "ابراز تمایل رضا یزدانی برای حضور در چهارمین المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تمایل رضا یزدانی برای حضور در چهارمین المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید