اجازه زیرپاگذاشتن خط قرمزها را نخواهیم داد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از الخلیج الجدید، شیخ نواف الاحمد الصباح امیر کویت نسبت به خدشه وارد کردن به نظام دموکراتیک کویت، آسیب به منافع مردم این کشور و زیر پا گذاشتن خط قرمزها هشدار داد.

اجازه زیرپاگذاشتن خط قرمزها را نخواهیم داد

وی اضافه کرد: کویت و مردم آن خط قرمز است و اجازه نخواهیم داد تا به هیچ عنوان این خط قرمز زیر پا گذاشته شود، ما اقدامات و گزینه هایی در اختیار داریم و با همه افرادی که از خطوط قرمز عبور کنند، برخورد می کنیم.

شیخ نواف در پاسخ به سوال روزنامه السیاسة درباره تلاش برخی کنندگان مجلس برای خروج از ساختار گفت: ما به دقت و هوشیاری صحنه را زیر نظر داریم و فرصت های بسیاری به این افراد داده ایم اما زمانی که این مساله به سطح آسیب رساندن به کویت و مردم این کشور برسد، به این افراد و دیگران اعلام می کنیم که سیاست ها و رویکردهای خود را بازبینی کنید.

وی ادامه داد: ما به ساختار دموکراتیک مان ایمان داریم و به آن افتخار می کنیم و اجازه نخواهیم داد تا کسی به آن لطمه وارد کند، این ساختار بر قانون اساسی پایدار است که بندهای آن واضح و روشن است و حقوق و مسئولیت های همه را به روشنی ترسیم کرده است و دستگاه های مختلف نیز برای تامین منافع ملی باید با یکدیگر همکاری کنند.

امیر کویت در ادامه خواستار مراجعه به دادگاه قانون اساسی شد که مسئولیت تفسیر بندهای مورد اختلاف را برعهده دارد و نیز اضافه کرد که همه باید به حکم این دادگاه احترام بگذارند.

وی تاکید کرد که کویت و مردم این کشور امانتی بر گردن وی هستند و این دو خط قرمزی به شمار می فرایند که اجازه نخواهد داد کسی به آنها اهانت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1840

به "اجازه زیرپاگذاشتن خط قرمزها را نخواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه زیرپاگذاشتن خط قرمزها را نخواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید