اجرای برنامه های تشویقی کتاب خوانی را در اشترینان رونق داد

به گزارش تور بالی اندونزی، مقداد صارمی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه لازمه توسعه یافتگی جوامع بالابردن سطح مطالعه مفید در بین افراد است، اضافه نمود: امروزه درصد سرانه مطالعه در کشور کاهش پیدا نموده که نشان از دور شدن مردم از کتاب و کتابخوانی دارد.

اجرای برنامه های تشویقی کتاب خوانی را در اشترینان رونق داد

وی توضیح داد: وجود فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توانسته اوقات زیادی از مردم را به خود معطوف کند و همین موضوع باعث شده است اکثر افراد از خواندن کتاب و توجه به کتابخوانی غافل بمانند.

بخشدار اشترینان با اشاره به تشکیل انجمن کتابخانه های بخش اشترینان به عنوان پتانسیل مناسب فرهنگی، ادامه داد: با تدبیر انجمن کتابخانه های بخش اشترینان و همکاری شهردار اشترینان و مدیر آموزش وپرورش منطقه در مدت کوتاهی توانسته ایم با ارائه راهکارهای مناسب تعداد قابل توجهی از علاقه مندان به کتابخوانی را به عضویت انجمن دربیاوریم.

صارمی با بیان اینکه در مدت 15روز تعداد 68نفر از دانش آموزان و جوانان اشترینان به عضویت کتابخانه بخش اشترینان درآمده اند، گفت: راهکارهای تشویقی و حمایت مسئولین از موضوع مطالعه باعث جذب حداکثری جوانان علاقمند به کتابخوانی خواهد شد.

وی گفت: همچنین رونق کتابخانه ها و افزایش سطح مطالعه مفید در بین افراد باعث توسعه یافتگی جامعه خواهد شد.

بخشدار اشترینان یادآور شد: از ابتدای تاسیس کتابخانه این بخش تعداد 400 نفر عضو شده اند که با اجرای برنامه های تشویقی و فرهنگی در مدت کوتاهی 68نفر عضو جدید به کتابخانه اضافه شده که این تعداد عضویت در کتابخانه اشترینان بی سابقه بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 167

به "اجرای برنامه های تشویقی کتاب خوانی را در اشترینان رونق داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های تشویقی کتاب خوانی را در اشترینان رونق داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید